Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το νέο και εξελιγμένο αγρίμι της Ford βρίσκεται ήδη επί ελληνικού εδάφους και δηλώνει πανέτοιμο για να κατακτήσει ακόμα και τα πιο δύσβατα σημεία της χώρας μας. Πάντα με την υπογραφή της Ford Performance, το νέο Raptor έρχεται πιο επιβλητικό ποτέ με μήκος στα 5.360χλστ. και μεταξόνιο στα 3.270χλστ. να ξεχωρίσει από μακριά υιοθετώντας νέα LED φώτα σχήματος C. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μοντέλο έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 272χλστ. ενώ μπορεί να περάσει από νερό ύψους 850χλστ. έχοντας παράλληλα ικανότητα ρυμούλκυσης που φτάνει τα 2.410 κιλά. Για να καταφέρνει να αντεπεξέλθει σε κάθε είδους τερέν, όσο σκληροτράχηλο κι αν είναι αυτό, διαθέτει νέο σύστημα αυτόματης τετρακίνησης αλλά και επιπλέον επιλογή ενός κιβωτίου δύο σχέσεων που συνδυάζεται με κλείδωμα των εμπρός και πίσω διαφορικών.

Φυσικά το παρών δίνουν τα νέα αμορτισέρ FOX 2.5 Live Valve Internal Bypass τα οποία προσαρμόζουν την απόσβεση ανάλογα με την διαδρομή, ξεκλειδώνοντας ακόμα περισσότερες μη πατημένες off road διαδρομές. Επειδή όμως όπως αναφέραμε και προηγουμένως, η Ford Performance έχει ασχοληθεί σθεναρά με το μοντέλο, υπάρχουν συνολικά 7 προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης (Normal, Sport, Slippery, Rock Crawl, Mud/Ruts, Sand και Baja), αλλά και τέσσερις επιλογές για αλλαγή στον ήχο της εξάτμισης, ανάλογα με τις ορέξεις του οδηγού και τα μέρη που κινείται (Quiet, Normal, Sport, Baja).

Στο εσωτερικό η σπορ εμφάνιση σηνεχίζεται με ανάλογα καθίσματα για ενισχυμένη στήριξη, κόκκινες ραφές αλλά και θερμαινόμενο δερμάτινο τιμόνι. Το τεχνολογικό κομμάτι αναλαμβάνει τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,4 ιντσών όσο και η κεντρική οθόνη αφής 12 ιντσών που υποστηρίζει το σύστημα πολυμέσων SYNC4 της Ford.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την κίνηση του συνόλου αναλαμβάνει ο  V6 twin-turbo EcoBoost κινητήρας των 3.0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 288 ίππους και 491 Nm ροπής, με το σύνολο να συνεργάζεται αποκλειστικά με 10άρι αυτόματο κιβώτιο. Η τιμή στη χώρα μας ξεκινά από τα 69.630 ευρώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης