Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Porsche προχώρησε χθες στην παρουσίαση της ανανεωμένης 911 και φυσικά τα φλας έπεσαν πάνω στην πανίσχυρη και για πρώτη φορά υβριδική έκδοση GTS. Μία έκδοση που πλέον φέρνει επιδόσεις…supercar.
0-100 σε 3δευτ.
Πιο συγκεκριμένα, η νέα Porsche 911 GTS εξοπλίζεται με έναν καινούργιο εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, 3.6λτ, ενώ οι υπόλοιπες εκδόσεις συνεχίζουν με τον γνωστό 3λιτρο. Ο νέος κινητήρας, αντί για δύο κλασικά turbo, αποκτά ηλεκτρικό υπερτροφοδότη, ο οποίος διαθέτει ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 15 ίππων ο οποίος εξαφανίζει το turbo lag ενώ παράλληλα φορτίζει και την μπαταρία των 400V.
Η ισχύς του θερμικού κινητήρα είναι στα 485 άλογα, ενώ υπάρχει και ηλεκτροκινητήρας ενσωματωμένος μέσα στο αυτόματο κιβώτιο PDK 8 σχέσεων ο οποίος, αποφέρει +150 Nm ροπής και +64 ίππους. Βέβαια, παρά την ύπαρξη μπαταρίας 1.9 kWh, το μοντέλο δεν μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά.
Όλα τα παραπάνω τεχνάσματα της Porsche προσφέρουν στη νέα 911 GTS, συνδυαστική ισχύ 541 ίππων και 610 Nm ροπής, με το μοντέλο να μπορεί να κάνει το 0-100 σε 3 δευτ.
Φυσικά για να πετύχει τέτοια νούμερα επιτάχυνσης, έλαβε και τα ανάλογα αεροδυναμικά πακέτα όπως, νέους διαχύτες, ενεργά πτερύγια, νέους προφυλακτήρες αλλά και ολοκαίνουργιες ζάντες.
Με ψηφιακό πίνακα οργάνων
Στο εσωτερικό η μεγαλύτερη αναβάθμιση είναι ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12.6 ιντσών (στη θέση του αναλογικού) ενώ πιο δίπλα, η οθόνη για το σύστημα infotainment είναι στα 10.9 ίντσες.
Τέλος, εκτός από την κορυφαία GTS, αναβαθμίστηκαν και οι Carrera εκδόσεις, προσφέροντας πλέον 394 άλογα από 385, χωρίς την παραμικρή χρήση ηλεκτρισμού.
Οι κορυφαίες 911 Turbo, Turbo S και GT3 RS θα λάβουν και αυτές αναβάθμιση, στους επόμενους μήνες.