Η γερμανική εταιρεία από τη Στουτγάρδη παρουσίασε ένα καινούργιο μοτέρ, το οποίο θα τοποθετηθεί τόσο στα μοντέλα της γκάμας της, όσο και σε αυτά των άλλων μαρκών του VW Group.
Ο νέος κινητήρας είναι V8 biturbo και ουσιαστικά αντικαθιστά τον τωρινό V8 4,8 λίτρων. Αποδίδει 550 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και 770 Nm ροπής από τις 1.960 έως τις 4.500 σ.α.λ., με τον κόφτη να βρίσκεται στις 6.800 σ.α.λ. Συνδυάζεται με start/stop και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων «half-engine mode», θέτοντας εκτός λειτουργίας τους μισούς κυλίνδρους όταν λειτουργεί μεταξύ 950 και 3.500 σ.α.λ. Με αυτό τον τρόπο περιορίζεται η κατανάλωση καυσίμου σε ποσοστό 30% και μειώνονται σημαντικά οι εκπομπές ρύπων.
Όπως αναφέρει η Porsche, μπορεί να ενσωματώσει υβριδικό σύστημα και έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να τοποθετείται σε μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα MLB, αλλά και στην MSB. Στην πρώτη περίπτωση φέρει αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF και στη δεύτερη το αυτόματο διπλού συμπλέκτη επίσης της ZF. Αρχικά, θα δούμε το νέο κινητήρα στις Panamera και Cayenne και στη συνέχεια στα μοντέλα της Bentley, στα μεγαλύτερα Audi και πιθανότατα στη Lamborghini Urus.