Η Ferrari υπέκυψε τελικά στο δόγμα της υπερτροφοδότητησης και του downsizing, κατασκευάζοντας έπειτα από πολλά χρόνια ένα turbo κινητήρα για την ανανεωμένη California.

Η California είναι το πρώτο μοντέλο της ιταλικής φίρμας στη σύγχρονη ιστορία της, που δεν τροφοδοτείται με ατμοσφαιρικό μοτέρ αλλά με turbo. Το νέο μηχανικό σύνολο με τεχνολογία twin scroll, είναι V8, έχει χωρητικότητα 3.855 κ.εκ. αντί 4.927 κ.εκ. του απερχόμενου, είναι ισχυρότερο κατά 70 ίππους (560 έναντι 490) και έχει υψηλότερη ροπή (755 Nm έναντι 505).   

Σύμφωνα με την Ferrari, δεν παρουσιάζει υστέρηση σε κανένα σημείο, προσφέροντας άμεση απόκριση στο γκάζι. Για την κατασκευή του κινητήρα, η εταιρεία δημιούργησε μια νέα μονάδα παραγωγής στο εργοστάσιο της, στο Maranello.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος