H ιταλική φίρμα έκανε τη μεγάλη έκπληξη, υπογράφοντας συμβόλαιο συνεργασίας με τον εξαιρετικά δημοφιλή ηθοποιό, παραγωγό ταινιών και μάστερ πολεμικών τεχνών.
Ο Τσακ Νόρις θα είναι το κεντρικό πρόσωπο της Fiat Professional στη νέα ψηφιακή καμπάνια που αναμένεται να βγει στον αέρα τις επόμενες μέρες. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο Αμερικανός είναι ο καλύτερος πρεσβευτής της μάρκας με βάση τη σχετικότητα, τη συνάφεια και την απήχηση στους επαγγελματίες πελάτες. Όπως τονίζει και το μήνυμα της καμπάνιας: «Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να είσαι ο Τσακ Νόρις ή να διαθέτεις τις υπεράνθρωπες ικανότητές του για να υπερέχεις σε αυτό που κάνεις. Απλώς εμπιστεύσου την πλήρη σειρά της Fiat Professional που ικανοποιεί τις πραγματικές ανάγκες του επαγγελματία».
Η Fiat είναι βέβαιο ότι θα επωφεληθεί εμπορικά από τον 77χρονο, το όνομα του οποίου έχει μετατραπεί σε παγκόσμιο φαινόμενο στο διαδίκτυο, χάρη στα ιδιαίτερα εμπνευσμένα και γνωστά ανέκδοτα. Είναι χαρακτηριστικό ότι η αναζήτηση για τον ηθοποιό αγγίζει περίπου τα 12 εκατομμύρια αποτελέσματα στο Google και 880.000 στο YouTube με εκατ. προβολές. Η σελίδα του στο Facebook έχει σχεδόν 6,5 εκατομμύρια «likes» σε 45 χώρες.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος