Στο πλαίσιο του Euro 2016 που θα διεξαχθεί στη Γαλλία (10 Ιουνίου – 10 Ιουλίου), η Volvo Cars δημιούργησε μια καμπάνια με πρωταγωνιστές τα καινούργια S90-V90 και τον σταρ του παγκοσμίου ποδοσφαίρου Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς.
Αυτή είναι η δεύτερη φορά που ο Σουηδός ποδοσφαιριστής συνεργάζεται με τη Volvo, μετά το XC90. Το σενάριο θέλει τον Ιμπραΐμοβιτς να οδηγεί το νέο V90 στο Παρίσι σε επική μουσική υπόκρουση του Χανς Ζίμμερ. Παρουσιάζεται η πορεία του πρώην άσου της Παρί Σεν-Ζερμέν, από τα σκληρά παιδικά χρόνια στο Μάλμε της Σουηδίας στην παγκόσμια καταξίωση.
Μάλιστα, ο διάσημος αθλητής, γνωστός για τη χαρακτηριστική του αυτοπεποίθηση και τις επικές ατάκες, όπου πάντα αποθεώνει τον εαυτό του, παρέφρασε το σλόγκαν της σουηδικής φίρμας (Made by Sweden), λέγοντας ότι αυτό το σποτ είναι Made by Zlatan.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος