Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Την τελευταία εβδομάδα η μεγαλύτερη είδηση παγκοσμίως είναι η εξαγορά του Twitter από τον Ίλον Μασκ (ιδιοκτήτη της Tesla). Μία συμφωνία που ολοκληρώθηκε επισήμως στις 27 Οκτωβρίου και ξεσήκωσε αρκετές αντιδράσεις στο διαδίκτυο. Το νέο αφεντικό από την πρώτη κιόλας ημέρα απέλυσε κορυφαία στελέχη του Twitter, συμπεριλαμβανομένου του διευθύνοντος συμβούλου Parag Agrawal, δηλώνοντας πως θα αλλάξουν αρκετά πράγματα στο συγκεκριμένο μέσο.
Καθώς το Twitter είναι μία από τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπου διαφημίζονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες, η αντίδραση των ανταγωνιστών της Tesla ήταν άμεση και σχεδόν αναμενόμενη. Η General Motors φαίνεται πως ήταν η πρώτη που πήρε αποφάσεις, δηλώνοντας ότι διακόπτει προσωρινά τις πληρωμένες διαφημίσεις της στο Twitter δηλώνοντας πως πρέπει να αξιολογήσει την κατεύθυνση του μέσου υπό τη νέα διοίκηση.
Εν τω μεταξύ, η Ford, ίσως ο μεγαλύτερος αντίπαλος της Tesla, ανακοίνωσε στο CNBC ότι δεν διαφημιζόταν στο Twitter ακόμη και πριν από την εξαγορά του Μασκ. Μία ακόμη μεγάλη εταιρία αυτοκινήτων, η Fisker έκανε μια πιο δραστική κίνηση, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της να διαγράφει τον λογαριασμό του στο Twitter, λέγοντας ότι δεν θέλει «η ελευθερία του λόγου του να διαχειρίζεται ενεργά ή να ελέγχεται από έναν ανταγωνιστή».
Ο Μασκ ανακοίνωσε ότι η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα έχει ένα «συμβούλιο συντονισμού περιεχομένου με ευρέως διαφορετικές απόψεις». Παράλληλα επιβεβαιώνει ότι δεν έχει κάνει καμία αλλαγή στις πολιτικές εποπτείας περιεχομένου της πλατφόρμας από τη στιγμή που ανέλαβε τα ηνία. Μάλιστα σε ποστάρισμά του, ξεκαθαρίζει πως προέβη στην εξαγορά του μέσου δικτύωσης ώστε να βοηθήσει την ανθρωπότητα ενώ δηλώνει πως μπορεί να υπάρχει ελευθερία λόγου, όμως θα υπάρχουν και συνέπειες.