Το ολοκαίνουργιο Mazda CX-60, το πρώτο Plug In Hybrid της ιαπωνικής μάρκας κυκλοφορεί και στη χώρα μας. Η Mazda Autoone, που αντιπροσωπεύει τα αυτοκίνητα της ιαπωνικής φίρμας στην Ελλάδα επέλεξε τον αναγνωρισμένο Ελληνο-Ιάπωνα σεφ, Σωτήρη Κοντιζά για τη δημιουργία του νέου διαφημιστικού της.
Το Mazda CX-60 συντροφεύει τον Σωτήρη Κοντιζά σε ένα ταξίδι επιστροφής στον τόπο καταγωγής.
Πως γυρίσθηκε το βίντεο
Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στο χωριό Κισσός Πηλίου, σε κλεισμένους δρόμους με επαγγελματία οδηγό αγώνων.Για το ξεχωριστό αυτό αποτέλεσμα η Mazda Autoone συνεργάστηκε την εταιρία 365film / κ. Θοδωρής Τζάρτος η οποία ανέλαβε το σενάριο, τη σκηνοθεσία, το μοντάζ , την ηχητική και μουσική επιμέλεια. Διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο κος Σταύρος Τσιρλίδης. Βοηθός σκηνοθέτη ήταν ο Γιώργος Πατσιατζής. Την παραγωγή ανέλαβε η Mazda Autoone.
Στην επιμέλεια κειμένων συμμετείχε η διαφημιστική White Ad. Για την πραγματοποίηση του έργου βοήθησαν ο Επίσημος Επισκευαστής της Mazda στο Βόλο κ. Χρήστος Μόκας, ο επαγγελματίας οδηγός αγώνων κ. Μάνος Βούλγαρης και ο αντιδήμαρχος Δήμου Ζαγόρας – Μουρεσίου κ. Ανέστης Αλτίνης.