Τα πάντα πρέπει να περιστρέφονται γύρω από τις ανάγκες και τα όνειρα των πελατών. Αυτή είναι η βασική φιλοσοφία της Ford κατά τη διαδικασία εξέλιξης ενός αυτοκινήτου.

Χάρη και στον πρωτοποριακό σχεδιασμό που εφαρμόζει στα μοντέλα της, η «μπλε οβάλ» φίρμα δεν λύνει μόνο τα καθημερινά προβλήματα των πελατών της, αλλά τους προσφέρει δυναμικά και ελκυστικά αισθητικά οχήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Γιώργος Σαριδάκης, ο οποίος κατέχει τον τίτλο του «Director, Interior and Exterior Design» της Ford Europe, μιλά για το ολοκαίνουργιο Puma και τη φιλοσοφία σχεδιασμού. 

«Η όλη ιδέα κατέληξε στην ανάγκη να δημιουργηθεί ένα πρακτικό όχημα. Αλλά ταυτόχρονα ένα αυτοκίνητο που έπρεπε να ξεχωρίζει με την εικόνα του. Αυτό που κάνει το Puma να ξεχωρίζει είναι το γεγονός ότι διαθέτει δυνατές αναλογίες. Για παράδειγμα, είναι 55 χιλιοστά πιο φαρδύ από ένα Fiesta», δήλωσε ο Έλληνας σχεδιαστής.

Στο εμπρός τμήμα δεσπόζουν τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα, τα οποία διαθέτουν ένα εκφραστικό και τολμηρό σχήμα που μοιάζει με κανό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλησιάζοντας το αυτοκίνητο από το πλάι, η εικόνα που εισπράττει κανείς είναι εκείνη ενός γλυπτού πάνω σε τέσσερις τροχούς.

Οι διευρυμένες αναλογίες του Puma αναδεικνύονται περαιτέρω χάρη στη μοναδική «πλευστή» σχεδίαση των κολόνων Α. Αυτή η σύνδεση της μεσαίας γραμμής με το πάνω τμήμα της καμπίνας τοποθετεί την οπτική μάζα της τελευταίας πιο πίσω δημιουργώντας έτσι μία δυναμική και παράλληλα κομψή σιλουέτα.

Από την άλλη, το εσωτερικό του είναι οδηγοκεντρικό, συνδυάζοντας την πρακτικότητα με την ποιότητα και τις υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας. Διαθέτει μεγάλο χώρο φόρτωσης, επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους, έξυπνη διάταξη εταζέρας για τη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων, καθώς και τρεις διαφορετικές θέσεις του πατώματος του πορτμπαγκάζ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης