Μέσω ενός εντυπωσιακού σποτ με τίτλο «η ζωή είναι αγώνας», η γαλλική εταιρεία παρομοιάζει την κορυφαία έκδοση του Clio με τα διακριτικά RS Trophy, με ένα δρομέα που προπονείται σκληρά για να πετύχει όσα επιθυμεί.

Το νέο hot supermini της Renault, έκανε ντεμπούτο τον περασμένο Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης, με το λανσάρισμα στην αγορά να ξεκινά αυτό το καλοκαίρι. Τοποθετείται πάνω από το RS, έχοντας περισσότερη ισχύ κατά 10%, αναβαθμισμένο κιβώτιο, πλαίσιο και εμφάνιση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χάρη στις βελτιώσεις που έγιναν στο μηχανικό σύνολο, η ισχύς ανέβηκε στους 220 ίππους και η ροπή στα 260 Nm, ενώ με τη λειτουργία overboost στην 4η και 5η σχέση στο κιβώτιο, η μέγιστη τιμή φτάνει τα 280 Nm. Οι μηχανικοί του τμήματος Renaultsport, επενέβησαν και στο σύστημα διεύθυνσης ώστε να είναι πιο γρήγορο, τοποθέτησαν νέα ελατήρια, σκλήρυναν τα αμορτισέρ και χαμήλωσαν το αμάξωμα κατά 20 χλστ. εμπρός και 10 χλστ. πίσω.

Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC, είναι πιο γρήγορο στις αλλαγές κατά 40% στις θέσεις Normal και Sport και κατά 50% στη Race, με τη διαδρομή των paddles να έχει μειωθεί. Επίσης, το σύστημα Start/Stop είναι ρυθμισμένο να λειτουργεί μόνο στο πρόγραμμα Normal.

Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός, ότι ο κινητήρας του καλύπτει τις προδιαγραφές Euro6, έχοντας εκπομπές ρύπων στα 138 γρ./χλμ. Η νέα έκδοση θα είναι διαθέσιμη μόνο στο χρωματικό συνδυασμό «Frozen White», με άσπρο ματ αμάξωμα και μαύρη γυαλιστερή οροφή. Φέρει ελαστικά Michelin Pilot Super Sport διαστάσεων 205/40R18, με το λογότυπο Trophy να διακρίνεται στον εμπρός προφυλακτήρα, στην πίσω πόρτα και στα εσωτερικά μαρσπιέ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην καμπίνα των επιβατών, έχουν τοποθετηθεί δερμάτινα-θερμαινόμενα σπορ καθίσματα, στους αεραγωγούς, στη βάση του μοχλού ταχυτήτων και στις χειρολαβές υπάρχει φινίρισμα carbon, με τις κόκκινες λεπτομέρειες να ολοκληρώνουν τη δυναμική εικόνα. Το Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό μονάδων και κάθε αυτοκίνητο θα έχει ταμπελάκι με τον αύξοντα αριθμό στο εσωτερικό.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης