Η Alfa Romeo προχωρά προς το μέλλον και σχεδιάζει το μακροπρόθεσμο πλάνο της. Ένα από τα σχέδια που έχει ως στόχο ενόψει της νέας χρονιάς είναι μέσω της σταδιακής βελτίωσης των αποτελεσμάτων στα μονοθεσία στη F1 να αναβαθμίσει μέσω της σωστής ενημέρωσης την παρουσία της μάρκας.
Σε συνέχεια της ανανέωσης της συνεργασίας της Alfa Romeo και της Sauber Motorsport, ο κ. Cristiano Fiorio, αναλαμβάνει τη θέση του υπεύθυνου για την παρουσία των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Θα αναφέρεται στον CEO της μάρκας, κ. Jean-Philippe Imparato.
Η παρουσία της μάρκας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και ειδικότερα στην F1, θα συνεχίσει να παίζει βασικό ρόλο στο μέλλον, Το αθλητικό DNA της Alfa Romeo παραμένει ζωντανό από το 1910. Η F1 αποτελεί το κορυφαίο εργαστήριο αλλαγών και ως εκ τούτου βασικό πεδίο για την Alfa Romeo και την πορεία της προς τον εξηλεκτρισμό.
Η παρουσία της Alfa Romeo στη F1 φαίνεται ότι επικοινωνιακά υστερούσε γι αυτό και αποφασίσθηκε να αναλάβει ο Cristiano Fiorio προκειμένου να εκμεταλλευτεί την παρουσία των μονοθέσιων της Alfa Romeo στην F1 που είναι και ένα πανίσχυρο εργαλείο προβολής σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο κ. Cristiano Fiorio γεννήθηκε το 1972 στο Τορίνο.Κατείχε τη θέση του Επικεφαλής Brand Marketing Communication για την περιοχή EMEA της FCA. Παράλληλα ήταν υπεύθυνος και για την παρουσία των αυτοκινήτων σε αθλητικά γεγονότα και χορηγίες. Το Νοέμβριο του 2019, ήταν ο άνθρωπος που οδήγησε την ομάδα με την οποία η Fiat λανσάρισε το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό 500. Ο κ. Fiorio εργάστηκε στον Όμιλο FCA από το 2013, σε διάφορες θέσεις που αφορούν την επικοινωνία και την προβολή, ενώ είναι Μέλος του Συμβουλίου της Basicnet (Superga, Kappa, Sebago, Kway και άλλες γνωστές μάρκες).