Την Ταϊλάνδη επέλεξε η Toyota για να παρουσιάσει πρώτη φορά στο κοινό το νέο της concept…
Newsroom
15.12.2022 | 10:30
UPD:15.12.2022, 10:33
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Την Ταϊλάνδη επέλεξε η Toyota για να παρουσιάσει πρώτη φορά στο κοινό το νέο της concept, το αμιγώς ηλεκτρικό Hilux. Για την ώρα μπορεί να το ακολουθά η λέξη concept, όμως όλα δείχνουν πως πολύ σύντομα θα μπει στη γραμμή παραγωγής, έχοντας ελάχιστες διαφορές από το πρωτότυπο που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Με αυτή την αποκάλυψη, η Toyota θέλησε να γιορτάσει τα 60 χρόνια παρουσίας της στην χώρα της Ταϊλάνδης και παράλληλα να ενημερώσει τον πλανήτη πως ένα από τα μεγαλύτερα best seller Pick-up στον κόσμο, είναι έτοιμο να κάνει το μεγάλο βήμα του εξηλεκτρισμού.
Το όνομα που του έχει δοθεί είναι Hilux Revo BEV Concept, βασίζεται σε τεράστιο βαθμό και στο δάπεδο του τωρινού μοντέλου, αποκτώντας όμως κλειστή γρίλια αλλά και θύρα φόρτισης. Δυστυχώς για την ώρα η Toyota μπορεί να μας έδειξε το ηλεκτρικό αγροτικό, δεν παρουσίασε όμως καμία περαιτέρω τεχνική λεπτομέρεια ούτε θέλησε να δώσει ακριβή ημερομηνία έναρξης παραγωγής.
Το πρωτότυπο φορτηγό παρουσιάστηκε στη σκηνή από τον Akio Toyoda, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Toyota Motor Corporation, ο οποίος άφησε να εννοηθεί ότι τουλάχιστον μερικές από τις εργασίες ανάπτυξης για το EV Hilux έγιναν στην Ταϊλάνδη, όπου το μοντέλο είναι ένα εξαιρετικά δημοφιλές όχημα. Είναι ενδιαφέρον ότι ο Toyoda είπε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ότι «τα BEV δεν είναι ο μόνος τρόπος για να επιτευχθούν οι στόχοι ουδετερότητας άνθρακα στον κόσμο».
Μόλις πρόσφατα, η Toyota ανακοίνωσε επίσης ότι ξεκίνησε να εργάζεται σε ένα Hilux με υδρογόνο, αφού έλαβε χρηματοδότηση από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου μέσω του Advanced Propulsion Center (APC) για την ανάπτυξη οχημάτων μηδενικών εκπομπών. Δεν είναι γνωστά πολλά, αλλά η Toyota θα μετατρέψει ένα υπάρχον Hilux σε ένα ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου χρησιμοποιώντας τη δική της τεχνολογία υδρογόνου από τη δεύτερη γενιά. Αυτό το σύστημα μετάδοσης κίνησης υδρογόνου βρίσκεται κάτω από το καπό του Mirai, με τις δεξαμενές υδρογόνου να αποθηκεύονται κάτω από την καμπίνα και η στοίβα κυψελών καυσίμου θα αντικαταστήσει τον συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης.