Τη νέα γενιά του περιστροφικού κινητήρα wankel εξελίσσει αυτή τη περίοδο η ιαπωνική φίρμα. Στόχος της Mazda είναι το νέο μοτέρ να πληροί τις προδιαγραφές Euro 5, να είναι πιο αξιόπιστο και με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί τους προηγμένους κινητήρες των υπόλοιπων εταιρειών.
Ο νέος wankel θα τοποθετηθεί στο μοντέλο που θα αντικαταστήσει το RX-8 και όπως φαίνεται θα τον δούμε στην παραγωγή σε 2 με 3 χρόνια περίπου. Όπως ανακοίνωσε και ο γενικός διευθυντής της Mazda, Mitsuo Hitomi «έχουμε βρει τον τρόπο να βελτιώσουμε την οικονομία και να μειώσουμε τις εκπομπές ρύπων και πιστεύω ότι θα τον παρουσιάσουμε στην αγορά σχετικά σύντομα».
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος