Το δημοφιλές supermini της ιαπωνικής φίρμας αποκτά ένα καινούργιο μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 1.496 κ.εκ., που διακρίνεται για τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, τις μειωμένες εκπομπές ρύπων και τις επιδόσεις.
Το νέο τετρακύλινδρο μοτέρ βενζίνης που αντικαθιστά τον 1.33 λτ., ανήκει στην οικογένεια ESTEC (Economy with Superior Thermal Efficient Combustion), καλύπτει πλήρως τις προδιαγραφές Euro 6 και το πρότυπο πιστοποίησης RDE (Real Driving Emission). Διαθέτει τεχνολογία VVT-Ie και επιτυγχάνει την καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση στην κατηγορία, λειτουργώντας σε κύκλους Otto και Atkinson.
Αποδίδει 112 ίππους και 138 Nm ροπής, καταναλώνοντας κατά 12% λιγότερη βενζίνη σε σχέση με τον απερχόμενο κινητήρα. Επίσης, είναι πιο αποδοτικός στη λειτουργία του και αθόρυβος, έχει μειωμένες τριβές, καλύτερες επιταχύνσεις και ρεπρίζ.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος