Η γερμανική φίρμα εμπλουτίζει την γκάμα της ναυαρχίδας της με έναν καινούριο τετρακύλινδρo δίλιτρο βενζινοκινητήρα, ο οποίος διακρίνεται για την υψηλή απόδοση και την οικονομία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μοτέρ αποδίδει 170 ίππους και 350 Nm ροπής, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων με paddles αλλαγής των σχέσεων στο τιμόνι και προσφέρεται τόσο στο Insignia Grand Sport όσο και στο Insignia Sports Tourer (station wagon). Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 8,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι στα 6-6,4 λτ./χλμ. και οι εκπομπές ρύπων στα 145-150 γρ./χλμ.

Το νέο Insignia 2.0 Turbo αναμένεται στη χώρα μας το επόμενο διάστημα. Στη Γερμανία προσφέρεται με το εξοπλιστικό πακέτο «Elegance» έναντι του ποσού των 38.919€.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Νέος επίσης είναι και ο συνδυασμός του δίλιτρου diesel με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα AWD. Με ισχύ 174 ίππους και ροπή 380 Nm, το Insignia 2.0 Diesel καίει ελάχιστα (5,1 λτ./100 χλμ.), καλύπτει όλες τις προδιαγραφές και είναι αρκετά γρήγορο. Για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα, χρειάζεται 8,9 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φθάνει στα 223 χλμ./ώρα.

Το σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring εξασφαλίζει τη μέγιστη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Η τιμή του Insignia 2.0D ΑWD ξεκινά στη Γερμανία από 41.531€.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης