Μετά το καινούργιο κιβώτιο DSG 10 σχέσεων, η γερμανική μάρκα παρουσίασε τον αναβαθμισμένο τετρακύλινδρο diesel κινητήρα των 2.0 λίτρων, απόδοσης 272 ίππων.

Το μοτέρ θα τοποθετηθεί αρχικά στο Passat, φέρει μια ηλεκτρικά ελεγχόμενη τουρμπίνα δύο σταδίων, βελτιωμένο σύστημα χρονισμού βαλβίδων και σύστημα άμεσου ψεκασμού της Piezo που λειτουργεί με πίεση έως και 2.500 bar.

Έχει ισχύ 272 ίππων και ροπή πάνω από 500 Nm. Είναι ισχυρότερος κατά 14% και έχει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου επίσης κατά 14% σε σχέση με τον προκάτοχό του, ενώ αποδίδει 10 ίππους περισσότερους από τον V6 3.0 diesel.   

Αν και η VW δεν θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες, πιθανότατα θα συνδυαστεί στο μέλλον με το πρωτοποριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG10, το οποίο μπορεί να διαχειριστεί ροπή έως 550 Nm.
   

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος