Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Οι φήμες και οι εικασίες γύρω από μία νέα γενιά του Toyota MR2 δίνουν και παίρνουν. Αρχικά υποστηρίχτηκε πως το νέο διθέσιο σπορ αυτοκίνητο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, στη συνέχεια πως θα έχει 1.000άρη βενζινοκινητήρα, ενώ πριν λίγο καιρό ακούστηκε και η υβριδική έκδοση.
Ωστόσο, το ιαπωνικό Best Car ανέφερε ότι η Toyota εξετάζει στην πραγματικότητα δύο διαφορετικά σπορ αυτοκίνητα – ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο βασισμένο στο FT-Se για το 2027, και ένα MR2 με κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα κάνει ντεμπούτο το 2025 και θα κυκλοφορήσει το 2026.
Τα πάντα είναι ρευστά καθώς βρισκόμαστε στο σταυροδρόμι της αυτοκίνησης
Η αυτοκινητοβιομηχανία πλέει σήμερα σε μια θάλασσα συνεχών αλλαγών, από τις μεταβαλλόμενες κυβερνητικές ρυθμίσεις έως τις εξελισσόμενες προτιμήσεις των πελατών. Τη μια μέρα, φαίνεται ότι όλοι ασχολούνται με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και την επόμενη, υπάρχει μια αναζωπύρωση των υβριδικών αυτοκινήτων, και ούτω καθεξής. Και για μια εταιρία που πάντα είναι 10 χρόνια μπροστά από τους άλλους, όπως η Toyota, τότε οι αποφάσεις δεν παίρνονται εν μία νυκτί.
Πλέον, και δεδομένης της επιτυχίας της νέας Supra, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Toyota επιθυμεί να αναβιώσει άλλο ένα από τα εμβληματικά σπορ αυτοκίνητά της.
Στην τελευταία του έκθεση, το Best Car εστιάζει στο βενζινοκίνητο MR2 που θα διατηρήσει τη διάταξη του μεσαίου κινητήρα και της πίσω κίνησης του προκατόχου του. Επιπλέον, αναφέρει ότι σύμφωνα με τις πηγές τους, θα διατηρήσει τον ίδιο τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων με τα GR Corolla και GR Yaris, ικανό να αποδίδει 300 ίππους και 370 Nm ροπής.
Ανεξάρτητα από τη σχεδίαση του μοντέλου (στην οποία ακόμα η εταιρία δεν έχει καταλήξει), η έκθεση αναφέρει ότι το αυτοκίνητο θα είναι διθέσιο και θα έχει μήκος περίπου 4.400χλστ., πλάτος 1.850χλστ. και ύψος 1.230χλστ. με μεταξόνιο 2.600χλστ. Αναμένεται να ζυγίζει περίπου 1.300 κιλά και θα προσφέρεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων όσο και με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Το ντεμπούτο θα γίνει στα τέλη του 2025 και η διάθεση θα ξεκινήσει αρχές του 2026.