Η Toyota τραβάει όλα τα φλας αποκαλύπτοντας το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV στην ιστορία της. Το πολυαναμενόμενο bZ4X είναι γεγονός και έρχεται με 450χλμ. αυτονομίας και τις μπαταρίες του ως δομικό στοιχείο του πλαισίου του.

Εάν σας ακούγεται περίεργο το όνομα bZ4X, να αναφέρουμε πως ανήκει στην «υπομάρκα» της ιαπωνικής φίρμας και μεταφράζεται σε Beyond Zero, βασιζόμενο στην πλατφόρμα TNGA. Μία πλατφόρμα που δημιουργήθηκε από κοινού με την Subaru και χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε ένα εξ αρχής αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο Toyota.Η μπαταρία του διατηρεί το 90% της χωρητικότητας της ακόμα και μετά από 10 χρόνια!
Εάν υπάρχει μία φίρμα που έχει τεράστια εμπειρία στην χρήση του ηλεκτρισμού στα αυτοκίνητα, αυτή είναι η Toyota η οποία κάνει all in στο νέο bZ4X, κάνοντας τις μπαταρίες του βασικό δομικό μέρος του πλαισίου. Αυτό που εντυπωσιάζει ακόμη περισσότερο είναι το γεγονός πως η εταιρία δηλώνει ότι η μπαταρία είναι σε θέση να διατηρήσει το 90% της αρχικής της χωρητικότητας για πάνω από 10 χρόνια συνεχούς οδήγησης ή 240.000χλμ.Η μπαταρία χωρητικότητας 71.4 kWh, όντας πλήρως φορτισμένη παρέχει μέχρι 450χλμ. αυτονομίας, ενώ προαιρετικά το μοντέλο μπορεί να αποκτήσει και ηλιακό πάνελ στην οροφή για έξτρα αυτονομία. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχεδίαση και εσωτερικό που δεν περνούν απαρατήρητα
Οι εικόνες του μοντέλου δείχνουν ξεκάθαρα πως το τελικό αποτέλεσμα δεν απέχει πολύ από τα πρώιμα σχέδια που είχαν κυκλοφορήσει με λεπτούς προβολείς και αρκετές νευρώσεις. Διαθέτει κατά 160χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο από το RAV4 ενώ το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 452 λτ. 

Σε δύο εκδόσεις, με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες
Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις θα έρθει το νέο bZ4X με την πρώτη να είναι προσθιοκίνητη απόδοσης 204 ίππων και 265 Nm ροπής. Η δεύτερη και τετρακίνητη, διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ με συνολική ιπποδύναμη 217 ίππων και 336 Nm ροπής. Αμφότερες οι έχουν τελική ταχύτητα περιορισμένη στα 160χλμ./ώρα. 

Στις 2 Δεκεμβρίου είναι προγραμματισμένη η πρεμιέρα επί Ευρωπαϊκού Εδάφους, όπου και θα έχουμε ακόμα περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης