Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μπορεί στην Ελλάδα τα station wagon να μην χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης, στην κεντρική Ευρώπη όμως συναγωνίζονται τα SUV σε δημοτικότητα. Αυτό είναι κάτι που γνωρίζει και η Stellantis, παρουσιάζοντας τη νέα έκδοση για το Best Seller της Opel.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα μοντέρνο station wagon
Η εικόνα της νέας έκδοσης του Astra είναι η αναμενόμενη, με το μισό εμπρός μέρος να θυμίζει ολοκληρωτικά την hatchback εκδοχή, όσο στο πίσω μέρος το αμάξωμα μακραίνει με μία φαρδιά τελευταία κολώνα. Έντονα χρώματα, όμορφη ζάντα αλλά και διχρωμία με την οροφή μας αποδεικνύουν πόσο έχουν βελτιωθεί (και αισθητικά) τα συγκεκριμένα αμαξώματα. Ίσως στην Ελλάδα να μην είναι και ψηλά στις προτιμήσεις των αγοραστών, στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Το μήκος του Astra έχει αυξηθεί αρκετά, αγγίζοντας πλέον τα 4.6μ. την ώρα που και το μεταξόνιο ξεπερνά πλέον τα 2.73μ. με αποτέλεσμα στις εκδόσεις με συμβατικούς κινητήρες το πορτπαγκάζ να είναι από 608 έως και 1.634λτ. Στις plug-in υβριδικές εκδόσεις, επειδή η μπαταρία βρίσκεται στο δάπεδο του χώρου αποσκευών, τα νούμερα μειώνονται σε 548λτ. και 1.574λτ. αντίστοιχα.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι αυτούσια με αυτή του hatchback, την ώρα που και οι διαθέσιμοι κινητήρες παραμένουν οι γνώριμοι. Βασικός παραμένει ο τρικύλινδρος 1.200άρης των 110 και 130 ίππων, ενώ στο τερέν του πετρελαίου υπάρχει ο 1.5λτ. επίσης 130 ίππων. Στον τομέα των plug-in κινητήρων, αρχικά θα είναι διαθέσιμη μία έκδοση με 178 ίππους και στη συνέχεια μία ισχυρότερη με 222 ίππους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα λέγατε ναι σε μία station wagon έκδοση με τα δεδομένα του σήμερα; Ή θεωρείτε πως τα SUV έχουν εκτοπίσει την συγκεκριμένη κατηγορία αμαξώματος;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης