Έπειτα από την εξαγορά από τον κινεζικό όμιλο Geely και την παρουσίαση της Evija, του κορυφαίου αυτοκινήτου που έχει κατασκευάσει ποτέ, η ιστορική φίρμα από το από το Norwich, προχώρησε στην αλλαγή του λογοτύπου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Lotus επιθυμεί να κάνει το μεγάλο άλμα προς τα εμπρός στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, προχωρώντας στην αναδιάρθρωση όλων των τμημάτων και αλλάζοντας ριζικά το πλάνο της στρατηγικής της.

Τα επόμενα μοντέλα της γκάμας της θα φέρουν το νέο σήμα, το οποίο θυμίζει έντονα εκείνο του 1948. Διακρίνεται για το έντονο κίτρινο χρώμα, το λιτό σχέδιο και τα πεντακάθαρα γράμματα της μάρκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης