Στην προσπάθεια να περιορίσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, καλύπτοντας πλήρως τις αυστηρότερες προδιαγραφές του νέου κύκλου WLTP, η Fiat Chrysler Automobiles και η Eni (πολυεθνικός κολοσσός στον τομέα της ενέργειας) εξέλιξαν ένα νέο υγρό καύσιμο με την ονομασία «Α20».

Χάρη στη σύνθεσή του -περιέχει 15% μεθανόλη και 5% βιοαιθανόλη, χαμηλή περιεκτικότητα σε άνθρακα, βιοκαύσιμο και υψηλό αριθμό οκτανίων- το «A20» μειώνει έως και 3% τις εκπομπές CO2 με βάση τις μετρήσεις (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedures).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα, οι δύο εταιρείες πραγματοποίησαν δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες.

Πέντε Fiat 500 κάλυψαν περισσότερα από 50.000 χιλιόμετρα το καθένα σε ένα διάστημα 13 μηνών στην Ιταλία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι βενζινοκινητήρες παρουσίασαν βελτιωμένη απόδοση λόγω του αυξημένου αριθμού οκτανίων, αλλά και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.

FCA και η Eni συνεχίζουν την προσπάθεια περαιτέρω εξέλιξης του «Α20» αυξάνοντας την περιεκτικότητα συστατικών που παράγονται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, με στόχο να μειωθούν οι συνολικές εκπομπές CO2 που περιλαμβάνουν την παραγωγή, τη μεταφορά και τη χρήση του καυσίμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης