Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η 11η γενιά του εντυπωσιακού σεντάν της Honda είναι γεγονός και έρχεται γεμάτη τεχνολογίες να αποδείξει πως τα SUV δεν θα έχουν ποτέ το μονοπώλιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο μοντέλο είναι μεγαλύτερο από αυτό που αντικαθιστά ενώ σχεδιαστικά υιοθετεί ξεκάθαρα αρκετά στοιχεία από το νέο Civic. Λεπτοί προβολείς, μικρότερη μάσκα, καθαρές μεγάλες γραμμές συνθέτουν ένα σύνολο κομψό, χωρίς ακρότητες αλλά και με μία σπορ δόση. Οι στάνταρ ζάντες είναι 17 ιντσών ενώ υπάρχει επιλογή για μέχρι και 19.

Η μεγαλύτερη επιρροή του Civic εντοπίζεται πιο καθαρά στο εσωτερικό όπου ξεχωρίζει το μεταλλικό πλέγμα στο ταμπλό, ενώ απόλυτο hi-tech είναι η τεράστια οθόνη 12.3 ιντσών (η μεγαλύτερη που έχει χρησιμοποιήσει ποτέ η εταιρία). Παράλληλα ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός στις 10.2 ίντσες ενώ τον τομέα ασφάλειας αναλαμβάνει η σουίτα συστημάτων Honda Sensing η οποία περιλαμβάνει μέχρι και πλευρικούς αερόσακους για τους πίσω επιβάτες.

Το μοντέλο στην υβριδική του μορφή εξοπλίζεται με 2λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτρικά μοτέρ (σύστημα 4ης γενιάς με κινητήρα και ηλεκτρικούς κινητήρες τοποθετημένους κολλητά). Αυτός ο συνδυασμός προσφέρει 207 άλογα και 335 Nm ροπής, κάτι που σημαίνει πως το μοντέλο έχει μεγαλύτερη ροπή από τη προηγούμενη γενιά αλλά κατά 8 άλογα μικρότερη ιπποδύναμη. Δεύτερη επιλογή παραμένει ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 1,5 λίτρων της Honda, που βρίσκεται στη βάση της γκάμας προσφέροντας 195 άλογα ενώ συνεργάζεται με CVT κιβώτιο ταχυτήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μοντέλο θα προσφέρεται στην αγορά των Η.Π.Α. σε έξι εξοπλιστικές εκδόσεις με την τιμή να παραμένει ακόμα άγνωστη. Εάν ερχόταν στην Ελλάδα, θα του δίνατε μία ευκαιρία;
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης