Το δημοφιλές γερμανικό roadster, ανανεώνεται τόσο αισθητικά, όσο και μηχανικά, έχοντας πιο αποδοτικά μοτέρ και το νέο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.
Η γκάμα του ανανεωμένου μοντέλου, ξεκινά με την SLK 200 που τροφοδοτείται από τον δίλιτρο κινητήρα των 184 ίππων και των 300 Nm ροπής. Εφοδιάζεται με νέο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων για καλύτερη αίσθηση και ακρίβεια στις αλλαγές.
Η SLK 250 αντικαθίσταται από την SLK 300 έχοντας όμως τον ίδιο κυβισμό, αλλά περισσότερη ισχύ και ροπή (245 ίππους και 370 Nm). Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η SLK 250 d, η οποία παρότι έχει 204 ίππους και 500 Nm ροπής, εμφανίζει μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 4,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές ρύπων στα 114 γρ./χλμ.
Το νέο αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό των SLK 300 όσο και SLK 250 d, προσφέροντας εκπληκτικά γρήγορα αλλαγές και ταυτόχρονα μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Προαιρετικά, διατίθεται και στην μικρότερη SLK 200, έχοντας paddles στο τιμόνι.
Όλες οι εκδόσεις του μοντέλου, συμπεριλαμβανομένων των ισχυρότερων SLK 350 και SLK 55 AMG, εξοπλίζονται με σύστημα start-stop και πληρούν τις προδιαγραφές Euro6. Επιπλέον, από τη βασική έκδοση περιλαμβάνονται τα φώτα ημέρας LED και το νέο σύστημα πολυμέσων. Φυσικά, δεν λείπουν τα συστήματα «Attention Assist», «Distronic Plus with Collision Prevention Assist Plus», «Adaptive Brake Assist», «Blind Spot Assist» και «Lane Keeping Assist systems».
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος