Η γερμανική μάρκα εμπλουτίζει την γκάμα του best seller μοντέλου της ευρωπαϊκής αγοράς με πέντε διαφορετικές υβριδικές εκδόσεις, προσφέροντας εξαιρετική οικονομία καυσίμου, χαμηλές εκπομπές ρύπων και υψηλή απόδοση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τρεις νέους κινητήρες eTSI (48V ήπια υβριδικά-mild hybrid) και δύο νέα plug-in υβριδικά σύνολα, το Golf νέας γενιάς γίνεται το πλέον εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Volkswagen.

Όσον αφορά στα ήπια υβριδικά, εκτός από το Golf 1.5 eTSI των 150 ίππων, που έκανε πρεμιέρα την άνοιξη, θα δούμε σύντομα την πιο μικρή έκδοση 1.0 eTSI με 110  ίππους, καθώς και μια ακόμη αντίστοιχων προδιαγραφών. Το αυτόματο κιβώτιο DSG7 ανήκει στον βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων. 

Δύο νέα plug-in hybrid κινητήρια συστήματα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στα επαναφορτιζόμενα υβριδικά, αναμένουμε τα Golf eHybrid και το Golf GTE. Αμφότερα εξοπλίζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13 kWh, ηλεκτρικό μοτέρ και εξάρι κιβώτιο DSG.  

Το πρώτο αποδίδει 204 ίππους, μπορεί να καλύψει με ηλεκτρική ενέργεια έως 80 χιλιόμετρα και έχει συνδυασμένη αυτονομία 870 χλμ. Η μέση κατανάλωση είναι μόλις 1,2 λτ. ανά 100 χλμ. και η κατανάλωση ισχύος στα 11,0 kWh.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το GTE από την άλλη αποδίδει 245 ίππους, με την αυτονομία του να αγγίζει τα 62 και 745 χιλιόμετρα αντίστοιχα.

Με φορτισμένη την μπαταρία, τα Golf eHybrid και Golf GTE ξεκινούν ηλεκτρικά και συνεπώς με μηδενικές εκπομπές CO2. Η επιλογή από τον οδηγό του E-MODE επιτρέπει καθαρά ηλεκτρική οδήγηση. Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας TSI ενεργοποιείται αυτόματα σε υψηλότερες ταχύτητες – ανάλογα με την ενεργοποιημένη υβριδική λειτουργία, το προφίλ οδήγησης ή το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

Εκτός από το Golf 1.5 eTSI 150 PS το οποίο προσφέρεται ήδη έναντι του ποσού των 25.050 ευρώ, τα υπόλοιπα θα έρθουν στην Ελλάδα τις επόμενες εβδομάδες. Οι τιμές τους θα ανακοινωθούν λίγο πριν το λανσάρισμα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης