Η τσεχική φίρμα μπαίνει και επίσημα στην εποχή της ηλεκτρικής κινητικότητας, δημιουργώντας ένα νέο υπο-brand και επενδύοντας δισεκατομμύρια ευρώ.

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Skoda παρουσίασε τις ηλεκτρικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων της, δίνοντας μια πρόγευση από το εξηλεκτρισμένο μέλλον της μάρκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κυρίαρχη θέση στο περίπτερο κατέχουν τα νέα Citigo eiV και Superb iV, με την ένδειξη iV να υποδηλώνει την αφοσίωση της εταιρείας στη σφαιρική προσέγγιση της ηλεκτροκίνησης και τη σαφή πρόθεσή της να την καταστήσει προσιτή στον καθένα, πιστή στις παραδοσιακές αξίες του brand.

Τα δύο ηλεκτρικά/υβριδικά μοντέλα απέχουν μόλις λίγες εβδομάδες από την έναρξη της παραγωγής τους.

Ουσιαστικά, το iV γίνεται ανεξάρτητη σειρά όπως συμβαίνει με το ID. της Volkswagen, με την τσεχική εταιρεία να επενδύει το ποσό των 2 δις ευρώ για την ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων και λύσεων κινητικότητας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης