Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Inster, είναι ένα μικρό EV SUV της Hyundai, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά μια ηλεκτρική μετατροπή του βενζινοκίνητου αυτοκινήτου πόλης Casper που πωλείται στη Νότια Κορέα. Αυτό όμως θα έρθει στην Ευρώπη με στόχο να “κατακτήσει” τις πόλεις.

Το Hyundai Inster αναπτύχθηκε με γνώμονα την Ευρώπη και έχει μήκος 3.8μ., πλάτος 1.51μ. ύψος 1.57μ. και μεταξόνιο 2.56μ. Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με διαφορετικά μεγέθη μπαταρίας και ισχύ. Το βασικό μοντέλο θα διαθέτει μια μπαταρία 42 kWh, η οποία εκτιμάται ότι θα έχει αυτονομία 300χλμ., και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 97 ίππων. Μια πιο ακριβή έκδοση θα συνδυάζει μια μεγαλύτερη μπαταρία 49 kWh για εμβέλεια 350χλμ. με έναν πιο ισχυρό κινητήρα 115 ίππων. Και στις δύο περιπτώσεις, το Inster διαθέτει στιγμιαία ροπή 146 Nm ενώ όταν χρησιμοποιείται σταθμός φόρτισης υψηλής ισχύος DC 120 kW, το Inster μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% σε περίπου 30 λεπτά.

Νέα πιο σκληροτράχηλη έκδοση

Η έκδοση Cross επισημοποιήθηκε και θα διαθέτει μια εκφραστική εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση. Οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω έχουν επανασχεδιαστεί, ενώ οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών έχουν ειδική σχεδίαση και ανάγλυφη μαύρη επένδυση. Οι στάνταρ ράγες οροφής συμβάλλουν επίσης στην περιπετειώδη αισθητική ενώ η χρωματική παλέτα της παραλλαγής Cross περιλαμβάνει το αποκλειστικό χρώμα Amazonas Green Matte καθώς και τις εξής πέντε παραλλαγές: Atlas White, Unbleached Ivory, Aero Silver Matte, Abyss Black Pearl και Tomboy Khaki. Κάποια από αυτά διατίθενται επίσης σε διχρωμία με μαύρο χρώμα οροφής.

Στο εσωτερικό, το γκρι ύφασμα διακόπτεται από κιτρινοπράσινες λεπτομέρειες, οι οποίες βρίσκονται στα καθίσματα καθώς και στο ταμπλό. Το Inster συνδυάζει τον έντονο χρωματισμό του με υψηλό βαθμό ευελιξίας: όλα τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν και τα καθίσματα της δεύτερης σειράς μπορούν να μετακινηθούν κατά μήκος. Τα συστήματα υποβοήθησης περιλαμβάνουν Adaptive Cruise Control (ACC) και Lane Keeping Assist καθώς και ένα σύστημα προστασίας από σύγκρουση.

Οι διπλές οθόνες 10,25 ιντσών είναι στάνταρ εξοπλισμός, ενώ η Hyundai προσφέρει επίσης θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, αυτόματο κλιματισμό και ηλιοροφή. Υπάρχει ακόμη και μια λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L) για την τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών χάρη στην αμφίδρομη φόρτιση.

Πώς σας φαίνεται το περιπετειώδες αστικό EV της Hyundai;