Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η νέα GT43 χρησιμεύει ως το εισαγωγικό μοντέλο για την τετρακίνητη Mercedes-AMG GT που εξοπλίζεται με τον V8, χάνοντας την τετρακίνηση, αποκτώντας 4κύλινδρο μοτέρ αλλά και turbo από την F1.
Πιο συγκεκριμένα, η νέα Mercedes-AMG GT 43 Coupe αποκτά τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων M139, ο οποίος πλέον αποκτά ηλεκτρικό turbo ερχόμενο από την Formula1. Αυτό σημαίνει πως ανάμεσα στις δύο φτερωτές υπάρχει ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος επιταχύνει την λειτουργία της τουρμπίνας, πριν ακόμα αναλάβουν τα καυσαέρια. Μάλιστα το ηλεκτρικό turbo παίρνει ρεύμα από το 48βολτο σύστημα μίζας-γεννήτριας, το οποίο μετατρέπει το σύνολο σε ήπια υβριδικό.
Όλα τα παραπάνω, προσφέρουν στο μοντέλο συνολικά 421 άλογα (+14 άλογα από το ήπια υβριδικό σύστημα) αλλά και 500 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη εννέα σχέσεων, δίνοντας στο μοντέλο την δυνατότητα να επιταχύνει από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 4.6 δευτ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται από ηλεκτρονικό κόφτη στα 280χλμ/ώρα.
Το μοντέλο έχει τετραδιεύθυνση, κάτι που σημαίνει πως οι πίσω τροχοί στρίβουν ελαφρά προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς, σε ταχύτητες έως 100χλμ./ώρα και προς την ίδια κατεύθυνση σε υψηλότερες.
Υπάρχει επιλογή παραγγελίας είτε με τυπική διάταξη δύο θέσεων είτε με την προαιρετική διάταξη των 2+2.
Στο εσωτερικό, το AMG GT 43 διαθέτει τον γνωστό ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής 11,9 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX. Τα στάνταρ σπορ καθίσματα AMG είναι επενδεδυμένα με δέρμα Nappa, αλλά οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να αποκτήσουν τα προαιρετικά καθίσματα AMG Performance. Φυσικά, περισσότερες επιλογές είναι διαθέσιμες μέσω του προγράμματος εξατομίκευσης Manufaktur, όπως το το head-up display με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας.