Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Αντιμέτωπες με την εισροή φθηνών ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την Κίνα, οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν βάσιμους λόγους να ανησυχούν. Η Renault ήθελε να δημιουργήσει μια συμμαχία με τη Volkswagen για να ανταγωνιστεί καλύτερα τις εισαγωγές, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Ένα από κοινού αναπτυγμένο EV με χαμηλή τιμή εκκίνησης δεν πρόκειται τελικά να συμβεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο επικεφαλής της γαλλικής εταιρείας κάνει λόγο για μια «χαμένη ευκαιρία», αλλά υποδηλώνει ότι η Renault είναι ακόμα ανοιχτή στη συνεργασία με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Η VW αρνήθηκε να σχολιάσει, αλλά οι δύο μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν χωρίσει επίσημα τους δρόμους τους. Εν τω μεταξύ, η Renault εξακολουθεί να τηρεί το πλάνο της να παρουσιάσει την επόμενη γενιά Twingo το 2026.

Το ολοκαίνουργιο Twingo θα διατίθεται αποκλειστικά σε ηλεκτρική έκδοση και προβλέπεται να κοστίζει λιγότερο από 20.000 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν είναι σαφές τι σχεδιάζει η VW τώρα που δεν διαπραγματεύεται πλέον με τη Renault. Η εταιρεία θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ένα entry-level EV που θα ήταν φθηνότερο από το ID.3 και θα λειτουργούσε ως αντικαταστάτης του e-up! Κάτι που θα κινείται στα πρότυπα ενός ID.1. Ο επικεφαλής τεχνικής ανάπτυξης της VW, Kai Grunitz, έχει ήδη προτείνει ότι η τιμή του θα είναι κάτω από 20.000 ευρώ προβλέποντας μάλιστα ότι θα ξεκινήσει να πωλείται γύρω στο 2027.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης