Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Lamborghini Revuelto είναι η νέα ναυαρχίδα της αυτοκινητοβιομηχανίας, αντικαθιστώντας την Aventador και σηματοδοτώντας το εξηλεκτρισμένο μέλλον της εταιρίας.
Ένα νέο βίντεο παρέχει μια ματιά στη διαδικασία παραγωγής της Revuelto, αναδεικνύοντας την υψηλή τεχνολογία και τους τεχνίτες που τη κατασκευάζουν. Να θυμίσουμε πως η καρδιά της Revuelto είναι ένας νέος V12 6,5 λίτρων, ο οποίος συμπληρώνεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες για να παράγει συνδυαστικά 1.015 ίππους. Η ισχύς φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός νέου οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη ενώ διατίθεται και μια πλήρως ηλεκτρική λειτουργία για αυτό το plug-in υβριδικό. Χρησιμοποιεί ένα νέο μονοκόκ πλαίσιο που η Lamborghini λέει ότι είναι το πρώτο που έχει μπροστινή δομή αποκλειστικά από ανθρακονήματα.
Παράλληλα ο οδηγός έχει 13 διαφορετικά drive modes να διαλέξει. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,5 δευτερόλεπτα (0,3 δευτ. γρηγορότερα από την Aventador) τα 0-200 σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 350 χλμ/ώρα. Να σημειώσουμε πως το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.772 κιλά.
Η αρθρωτή γραμμή παραγωγής της Revuelto αποτελείται από 15 σταθμούς που είναι ευέλικτοι χάρη στη χρήση αυτόνομων οχημάτων. Αυτό θα επιτρέψει στη Lamborghini να προσαρμόζεται γρήγορα σε αλλαγές στον όγκο παραγωγής, στο μείγμα μοντέλων ή σε άλλες ανάγκες παραγωγής, όπως η προσθήκη ενός νέου κινητήρα, και να εξυπηρετεί καλύτερα τα αιτήματα εξατομίκευσης των πελατών. Οι εργαζόμενοι σε εξειδικευμένους τομείς, όπως η υβριδική τεχνολογία , υποβάλλονται σε περισσότερες από 500 ώρες εκπαίδευσης προκειμένου να κατασκευάσουν τη Revuelto.
Η Lamborghini κατασκευάζει πλήρως το μονοκόκ της Revuelto από ανθρακονήματα στη Sant’Agata, με το πλαίσιο να είναι κατά 25 τοις εκατό πιο σκληρό και κατά 10 τοις εκατό ελαφρύτερο από αυτό της Aventador. Η εταιρεία συναρμολογεί επίσης τον ηλεκτροκινητήρα της Revuelto στο εργοστάσιο της, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στην συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία. Κάθε Revuelto που ολοκληρώνεται υποβάλλεται σε δοκιμές, οι οποίες υποβάλλουν τον κινητήρα σε μια στατική, μια δυναμική και μια δοκιμή NVH.