Τους επόμενους μήνες και συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, αναμένεται να λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές η νέα γενιά του supermini της Honda.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καινούριο Jazz θα προσφέρεται στη Γηραιά Ήπειρο μόνο ως υβριδικό, συνδυάζοντας έναν βενζινοκινητήρα 1.5 DOHC i-VTEC λίτρου και δύο ηλεκτροκινητήρες που αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Το υβριδικό σύστημα του αυτοκινήτου ονομάζεται e:HEV, αποδίδει 109 ίππους και 253 Nm ροπής, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να είναι στα 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 στα 102 γρ./χλμ.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας (EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive). Τα δύο πρώτα είναι ιδανικά για κίνηση μέσα στην πόλη και το τελευταίο για τον αυτοκινητόδρομο, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 9,4 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 175 χλμ./ώρα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To Jazz θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, την απλή και την Crosstar, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει το πακέτο ασφαλείας «Honda Sensing», το οποίο φέρει το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση πεζών και δικυκλιστών, την ευρυγώνια κάμερα, το Adaptive Cruise Control (ACC) και το Lane Keep Assist.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην καμπίνα ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής που είναι τοοθετημένη στο μέσο της κονσόλας, η οθόνη LCD στον πίνακα οργάνων και τα νέα καθίσματα. Η ποιότητα κατασκευής έχει βελτιωθεί σημαντικά, τα επίπεδα ευρυχωρίας είναι εξαιρετικά, με το πορτμπαγκάζ να έχει όγκο 298 λίτρα, που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων Magic Seats εκτοξεύεται στα 1.203 λτ.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης