Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος
Oι περιορισμοί δεν παίζουν κανένα ρόλο. Οι μηχανικοί τις McLaren «τεστάραν» τις ικανότητες τους, με τα αποτελέσματα να είναι εξωπραγματικά. Το αποτέλεσμα αυτό είναι μια McLaren 720S GT3X βασισμένη στα χαρακτηριστικά του GT3 αλλά όπως είπαμε χωρίς περιορισμούς.
Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι η συγκεκριμένη έκδοση δεν επιτρέπεται να βγεί στους δρόμους, αλλά το και ότι δεν μπορεί να συμμετέχει μέχρι στιγμής σε κανέναν αγώνα διοργάνωσης. H ομάδα της McLaren δημιούργησε την GT3X χωρίς κανένα περιορισμό να τους κρατάει πίσω, χρησιμοποιώντας καθαρά την γνώση τους, την εμπειρία τους και την καθαρή όρεξη για ταχύτητα.
Αξιοποιώντας μόνο το 10% μίας 720S (Μοντέλο παραγωγής) και το 50% από μια 720S GT3, η καινούρια GT3X χρησιμοποίει έναν κινητήρα M840T 4.0-litre twin-turbo V8 (720S) αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση με αναβαθμισμένα πιστόνια και ελαφρότερο σύστημα εξάτμισης για εξοικονόμηση βάρους, αποδίδοντας 710 ίππους. (αποδόσεις καλύτερες τις κατηγορίας GT3)
Το αμάξωμα «υπερχειλίζει» από ανθρακονήματα. Στην καρδιά του 720S GT3X βρίσκεται το ελαφρύ αλλά εξαιρετικά άκαμπτο φτιαγμένο από ανθρακόνημα πλαίσιο (MonoCage II) το οποίο μοιράζεται και με τα 720S και GT3, με συνολικό βάρος του αυτοκινήτου να φθάνει μόνο τα 1.205 κιλά. Ταυτόχρονα διαθέτει το πακέτο GT3 aero με ένα βελτιστοποιημένο σύστημα ψύξης σε συνδυασμό με ένα βελτιωμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Τα επίπεδα απόδοσης ανταποκρίνονται ή ξεπερνούν όλες τις προσδοκίες που ορίζονται για το συγκεκριμένο έργο. Εξοπλισμένο με ειδικό σύστημα «Push-to-pass» προσφέροντας επιπλέον 30 ίππους κάνει την προσπέραση ακόμα ποιο εύκολη.
Η συγκεκριμένη έκδοση υπολογίζεται να κοστίζει πάνω από 800.000€, με την Mclaren να μην μας γνωστοποιεί το μέγεθός της παραγωγής της.