Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος

Η  Officine Fioravanti είναι μια Ελβετική εταιρία η οποία ασχολείται αποκλειστικά με το Restomodding. Τελευταία η εταιρία αυτή ασχολήθηκε με την ανακατασκευή της Ferrari Testarossa. Κατάφερε όχι μόνο να αναβαθμίσει τις επιδόσεις της αλλά και να εκσυγχρονίσει το εσωτερικό της, χωρίς να ξεφεύγει από την αρχική αρχιτεκτονική της. Είναι μια μόδα η οποία ξεκίνησε τα τελευταία χρόνια. Παρουσίασε ένα «σύγχρονο» αγωνιστικό, χωρίς υπερβολές όπως για παράδειγμα η χρήση ανθρακονημάτων. Γιατί το υλικό αυτό το 1980 δεν υπήρχε καν στις σκέψεις των Ιταλών κατασκευαστών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τι κάνει όμως στο  Restomodding η  Officine Fioravanti;

Η επαναδιαμόρφωση (Restomodding) δηλαδή η ανακατασκευή ενός αυτοκινήτου δεν είναι τόσο απλή όσο φαντάζεστε. Είναι μια περιπλοκή διαδικασία με μια σειρά συνδυασμών. Οι μηχανικοί παίρνουν ένα αυτοκίνητο αξίας, μιας άλλης εποχής και προσπαθούν να το φέρουν στην αρχική του μορφή χρησιμοποιώντας γνήσια και σύγχρονα ανταλλακτικά. Το αναβαθμίζουν και κάνουν το αυτοκίνητο ακόμα ποιο λειτουργικό. 

Εξωτερικά στη Ferrari Testarossa, δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές πέρα από τις καινούριες ζάντες 17 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω. Αντιθέτως το εσωτερικό έχει αναβαθμιστεί πλήρως, όλοι οι γνήσιοι διακόπτες έχουν αντικατασταθεί από καινούριους αλουμινένιους, έχει γίνει εγκατάσταση Car Pay και έχει τοποθετηθεί  καινούριο ηχοσύστημα. Ιδιαίτερη αίσθηση έχει το δερμάτινο σαλόνι. Το εργοστασιακό τηλέφωνο αναβαθμίστηκε και η χρήση του μπορεί πλέον να γίνει μέσω Bluetooth.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανάμεσα στις άλλες μετατροπές που έκανε η Officine Fioravanti στην Testarossα ήταν το καινούριο σύστημα εξάτμισης με ηλεκτρονικά κλαπέτα για περισσότερο θόρυβο, καινούρια Brembo φρένα με σύστημα ABS και το Traction Control. Σημαντική ήταν και η μετατροπή των αναρτήσεων σε  ρυθμιζόμενες .

Όσον αφορά το θρυλικό κινητήρα της Testarossa των 4.900  κ.εκ  που απέδιδε τότε 385 ίππους, κατάφεραν με τις κατάλληλες μετατροπές να αυξήσουν την ιπποδύναμη στους 503 ίππους. Τώρα το στροφόμετρo φθάνει τις 9.000 στροφές και  η αναβαθμισμένη Testarossa «ακουμπάει» τα 323 χιλιόμετρα.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης