Ακολουθώντας το παράδειγμα της Peugeot, η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι από το καλοκαίρι του 2016, οι μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμων και εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων της γκάμας της θα γίνονται σε πραγματικές συνθήκες.
Το σκάνδαλο «dieselgate» της VW, εξέθεσε ανεπανόρθωτα τις ισχύουσες διαδικασίες δοκιμών των εταιρειών με βάση το NEDC (New European Driving Cycle). Η Opel, έχοντας πλήρη εμπιστοσύνη στις εργοστασιακές μετρήσεις της, ανακοίνωσε πως από τον επόμενο χρόνο θα κάνει δοκιμές σύμφωνα με τις αυστηρότερες προδιαγραφές WLTP (World Harmonized Light Vehicles Test Procedure), παρουσιάζοντας τις ακριβέστερες τιμές κατανάλωσης καυσίμου και CO2.
Το πρώτο μοντέλο που θα μετρηθεί σύμφωνα με το WLTP θα είναι το Astra, με τα υπόλοιπα να ακολουθούν σταδιακά. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann, είναι υποχρέωση της Ευρώπης να ακολουθήσει τους νόμους των ΗΠΑ στο συγκεκριμένο θέμα και τις εταιρείες να διδαχθούν από τα τελευταία γεγονότα.
«Είναι η κατάλληλη στιγμή για να δράσουμε όλοι βασισμένοι στα διδάγματα. Το ζήτημα με τους κινητήρες diesel είναι ένα σημείο καμπής. Ο κόσμος άλλαξε και δεν μπορούμε να το αγνοήσουμε μετά από όσα έγιναν το τελευταίο διάστημα. Στις ΗΠΑ, όλες οι εταιρείες αποκαλύπτουν τις ρυθμίσεις στις αρμόδιες Αρχές. Είναι καιρός να ακολουθήσουμε αυτή την πρακτική και στην Ευρώπη», τόνισε ο ισχυρός άνδρας της Opel.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος