Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ένα ακόμα μοντέλο της μικρής κατηγορίας φαίνεται πως απειλείται άμεσα από την εφαρμογή των αυστηρότερων κανονισμών Euro 7. Μετά από το επίσημο τέλος του Fiesta, και το ιδιαίτερα αμφίβολο μέλλον του Polo, πιθανότατα και η Skoda Fabia δεν θα δει νέα γενιά. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μιλώντας στο Autocar, ο επικεφαλής της Skoda Klaus Zellmer παραδέχτηκε ότι η αναβάθμιση της Fabia ώστε να πληροί τους κανονισμούς Euro 7, θα καθιστούσε το supermini πολύ ακριβό και ο κόσμος δεν θα το αγόραζε πλέον. Αν οι κανονισμοί εγκριθούν στην τελική τους μορφή, “δεν θα είναι δυνατόν” να διατηρηθεί η Fabia σε προσιτή τιμή. Αν αυτό σας ακούγεται οικείο, είναι επειδή η Volkswagen είπε ακριβώς το ίδιο πράγμα για το μηχανικά συγγενικό Polo.

Να θυμίσουμε  ότι και η Audi έχει ήδη αποκαλύψει ότι θα διακόψει την παραγωγή του A1 στο τέλος αυτής της γενιάς, οπότε φαίνεται ότι ο όμιλος VW ετοιμάζεται για ένα αναφέρει τίποτα για το τι σκοπεύει να κάνει με το Ibiza.

Η VW δήλωσε ότι θα πρέπει να προσθέσει 5.000 ευρώ στην τιμή του Polo μετά την προσαρμογή του μικρού αυτοκινήτου ώστε να πληροί τους κανονισμούς Euro 7. Η ίδια ιστορία θα πρέπει να είναι και για τα Fabia και Ibiza, αφού και τα τρία αυτοκίνητα κινούνται στην ίδια πλατφόρμα MQB-A0, η οποία υποστηρίζει επίσης το μεγαλύτερο Skoda Scala. Εν τω μεταξύ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναφέρει ότι θα κοστίσει στους κατασκευαστές αυτοκινήτων μόλις 304 ευρώ, οπότε είναι σαφές ότι κάποιος έχει κάνει λάθος στους υπολογισμούς του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα Fabia, Polo και Ibiza θα έχουν να αντιμετωπίσουν τον εσωτερικό ανταγωνισμό από τα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ο όμιλος VW σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το 2025 με τιμή εκκίνησης στην Ευρώπη τα 25.000 ευρώ. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης