Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ήταν πριν μερικές εβδομάδες όταν γράφαμε για την Hyundai η οποία διεξήγαγε μία έρευνα αποκαλύπτοντας πως οι οδηγοί, προτιμούν τα κανονικά κουμπιά από τα αφής. Η αλήθεια είναι πως απορούμε για ποιον λόγο οι αυτοκινητοβιομηχανίες πέσανε τόσο με τα μούτρα στα κουμπιά αφής, εξαρχής, όμως φαίνεται πως τελικά η λογική θα επικρατήσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά τη Hyundai, ήρθε και η σειρά της VW να λάβει το ίδιο μήνυμα και να επιστρέψει στα κανονικά μπουτόν. Μία επιλογή που θα συνδυαστεί και με άλλες αλλαγές, κατά την ανανέωση των ID.3 και ID.4. Σε συνέντευξή του στο Auto Express, ο επικεφαλής εξέλιξης της VW Kai Grünitz υποσχέθηκε ότι σχεδιάζονται σημαντικές αλλαγές και ότι τα επόμενα μοντέλα θα εγκαινιάσουν μια «εντελώς νέα σχεδιαστική γλώσσα η οποία θα έχει έμπνευση από τις ρίζες και το σπουδαίο παρελθόν της μάρκας».

Όσον αφορά και τις καμπίνες των Ι.Χ. ανέφερε πως θα επιστρέψουν τα παραδοσιακά κουμπιά σε μεγάλο βαθμό, μαζί με επιπλέον μπουτόν για γρήγορη πρόσβαση σε συχνά χρησιμοποιούμενες λειτουργίες (κάτι που μέχρι τώρα γίνεται αποκλειστικά μέσω της οθόνης αφής). Πέρα από την προσθήκη των συμβατικών πλήκτρων, όπως είχε προαναγγελθεί από το concept ID.2all, μια ενίσχυση της ποιότητας είναι καθ’ οδόν. Αυτό είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Golf Mk8, ειδικά σε σύγκριση με τον εξαιρετικό προκάτοχό του.

Μιλώντας ειδικά για τα ID.3 και ID.4, ο Kai είπε ότι η VW θα φέρει επίσης «πολλές βελτιώσεις όσον αφορά το κόστος της μπαταρίας και την απόδοση». Έφτασε στο σημείο να πει ότι τα ανανεωμένα EV «θα είναι μια τεράστια βελτίωση» τόσο για την αυτοκινητοβιομηχανία (μειώνοντας το κόστος παραγωγής) όσο και για τους πελάτες της, καθώς θα αποκτήσουν συνολικά καλύτερα αυτοκίνητα. Τα νέα ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να φτάσουν το 2026.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης