Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Τον Ιούλιο του 2021 η Mercedes εκτίμησε πως τα Plug-in υβριδικά μαζί με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα θα αντιπροσώπευαν το 50% των πωλήσεων μέχρι το 2025.
Πριν λίγες ημέρες και κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που αφορούσε τα αποτελέσματά της για το 2023, η γερμανική μάρκα πολυτελείας δήλωσε ότι τελικά αυτό το ποσοστό που δήλωσε, θα γίνει πραγματικότητα αντί για το 2025, το 2030, πηγαίνοντας το αισιόδοξο πλάνο της πίσω, κατά μία πενταετία.
Αντιμέτωπη με τη σκληρή πραγματικότητα, η γερμανική μάρκα πολυτελείας δεν θα «κόψει» φέτος την A-Class από τη γκάμα της, όπως είχε σκοπό, καθώς τα νέα δεδομένα δείχνουν πως ο κόσμος την θέλει.
Η A-Class υποτίθεται ότι θα αποχαιρετούσε τη γκάμα το 2024, αλλά τώρα ο κύκλος ζωής της έχει παραταθεί τουλάχιστον μέχρι το 2026, σύμφωνα με το Autocar. Τον περασμένο μήνα, ο διευθύνων σύμβουλος Ola Kallenius παραδέχτηκε ότι η ισοτιμία τιμών μεταξύ των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης και των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων απέχει ακόμη “πολλά χρόνια”.
Η Mercedes εργάζεται πάνω σε μια νέα οικογένεια μικρών αυτοκινήτων και αυτά θα έχουν επίσης κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οι CLA, CLA Shooting Brake, GLA και GLB θα ανανεωθούν βασιζόμενες σε μια πρόσφατα ανεπτυγμένη πλατφόρμα MMA που θα υποστηρίζει κινητήρες βενζίνης καθώς και πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.
Με βάση τους πρόσφατα καθορισμένους στόχους, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι η εταιρεία σκοπεύει να συνεχίσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρες για πολλά χρόνια ακόμη, ως απάντηση στην ασθενέστερη από την αναμενόμενη υιοθέτηση των EVs.