Του Λουκά Παπαλάμπρου

Τον ανταγωνιστή των Audi A6 Allroad και Volvo V90 Cross Country αποκάλυψε η Mercedes, δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει την πολυτέλεια με την κομψότητα, την πρακτικότητα και τις off-road δυνατότητες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα E-Class All-Terrain αποτελεί μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική επιλογή των SUV, καθώς προσφέρει οτιδήποτε επιθυμεί ο σύγχρονος οικογενειάρχης και μπορεί να κινηθεί σε όλα τα εδάφη. Βασίζεται στην E-Class Estate, έχοντας πιο περιπετειώδη εμφάνιση και δυναμικό στιλ, χάρη στα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, τα πλαϊνά μαρσπιέ, τις ράγες οροφής, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τις ζάντες 19 και 20 ιντσών με το ψηλότερο προφίλ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ανάρτηση Air Body Control ρυθμίζεται αυτόματα και προσφέρει έως 35 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος, ενώ το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC έχει ρυθμιστεί σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της All-Terrain, περιλαμβάνοντας πέντε διαφορετικές λειτουργίες. Η Mercedes τη χαρακτηρίζει ως την πιο ευέλικτη E-Class που έχει κατασκευαστεί ποτέ, ένα all-arounder αυτοκίνητο, ιδανικό για κίνηση στον αυτοκινητόδρομο, το χώμα και το χιόνι.

Μάλιστα, η ανάρτηση σηκώνεται κατά δύο πόντους στη λειτουργία «All-Terrain» και με ταχύτητα έως 35 χλμ./ώρα, με τον οδηγό να λαμβάνει κάθε πληροφορία για τη γωνία προσέγγισης και την κλίση του οχήματος μέσω της κεντρικής οθόνης. Η ρύθμιση αυτή αφορά αποκλειστικά off-road καταστάσεις, επεμβαίνοντας στο ESP, το Active Yaw Control και το ASC.

Στο εσωτερικό, οι μόνες αλλαγές παρατηρούνται στις επενδύσεις, στα πατάκια με τα διακριτικά All-Terrain, τα αλουμινένια διακοσμητικά στο ταμπλό και τα πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι. Οι χώροι είναι εξαιρετικοί για πέντε άτομα, με την πρακτικότητα να κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, καλύπτοντας κάθε ανάγκη των επιβατών. Ο εξοπλισμός είναι υπερ-πλήρης, διαθέτοντας -μεταξύ άλλων- φωτισμό καμπίνας, θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρική πίσω πόρτα, ραδιόφωνο DAB, ψηφιακό cock-pit και όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Σε πρώτη φάση, η E-Class All-Terrain θα προσφέρεται με τον δίλιτρο turbo diesel κινητήρα στην έκδοση E 220 d 4MATIC. Το μοτέρ αποδίδει 194 ίππους και 400 Nm ροπής, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να είναι μόλις 5,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και τις εκπομπές ρύπων στα 137 γρ./χλμ. Αργότερα θα ακολουθήσει η έκδοση E 350 d.

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα μηχανικά μέρη αναμένεται να ανακοινωθούν στην παριζιάνικη έκθεση. Όσο για το λανσάρισμα στην αγορά, υπολογίζεται την άνοιξη του 2017.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης