Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το ανασχεδιασμένο λογότυπό της, ένα σήμα που εκφράζει το σύγχρονο, ακολουθεί τις τάσεις της ψηφιακής εποχής και σηματοδοτεί την πορεία της στον νέο κόσμο.
Αυτή είναι η 10η φορά που η Volkswagen αλλάζει το σήμα της από το 1937, οπότε και ιδρύθηκε. Το καινούργιο σήμα δείχνει πιο ρετρό, με τα γράμματα V και W να έχουν ελαφρώς διαφορετικό χρωματικό τόνο. Η μορφή του είναι δισδιάστατη, χωρίς φίλτρα και επιπλέον επεξεργασίες.
Χαρακτηρίζεται ιδανικό για τον ψηφιακό κόσμο και τις πλατφόρμες επικοινωνίας στην ηλεκτρική κινητικότητα. Προβάλλει ξεκάθαρα τη νέα εικόνα της μάρκας και θα χρησιμοποιηθεί σε όλες τις καμπάνιες.
Μάλιστα, για πρώτη φορά, η εκφώνηση στα σποτ δεν θα γίνεται με αντρική φωνή αλλά με γυναικεία.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος