Του Περικλή Χαλάτση
Δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη για να καταλάβετε ότι ο Γάλλος πρόεδρος Emmanuel Macron θα κυκλοφορούσε με γαλλικό αυτοκίνητο. Θα ήταν άλλωστε πρόκληση για τις γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες να κυκλοφορούσε με μια γερμανική η σουηδική λιμουζίνα.Θα ήταν εκτός από πρόκληση και κουτό να έκανε κάτι τέτοιο όταν ανάμεσα στα γαλλικά αυτοκίνητα υπάρχει ένα «διαμάντι».
Και ποιο είναι αυτό το «διαμάντι»;Είναι η DS 7 Crossback Elysee. Και στο παρελθόν ο Γάλλος Πρόεδρος για τις μετακινήσεις του είχε διαλέξει αυτοκίνητο από την DS Automobiles. Πολύ σωστά λοιπόν ο Emmanuel Macron εμπιστεύεται την Premium Γαλλική Μάρκα.
Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις πολύ καλά αυτοκίνητα για προσωπικότητες διαθέτουν η Citroen, η Peugeot και η Renault.Στο παρελθόν στην υπηρεσία της Γαλλικής Προεδρίας, έχουν χρησιμοποιηθεί η Citroen SM, η DS 5, καθώς και η χαρακτηριστική DS 19 σε ανοιχτή και κλειστή έκδοση αμαξώματος.
Φέτος επιλέχθηκε το μεγαλύτερο SUV μοντέλο της γκάμας της DS Automobiles γιατί ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του Emmanuel Macron.
Η γαλλική φινέτσα και η πολυτέλεια αναδεικνύονται από την εφευρετικότητα και την αριστεία των τεχνιτών της DS Automobiles και ξεχωρίζουν για τα μοναδικά υλικά υψηλής ποιότητας και την κομψότητα στο φινίρισμά τους. Στην DS, κάθε μοντέλο αντανακλά την προσωπική έκφραση, την αριστεία της χειροποίητης κατασκευής, την ασφάλεια και απίστευτη άνεση που προσφέρει η τεχνολογία αιχμής.
Βέβαια η συγκεκριμένη DS 7 Crossback Elysee, που έχει κίνηση στους τέσσερις τροχούς ,έχει υποστεί κάποιες μετατροπές. Διαθέτει επιμηκυμένο μεταξόνιο –ειδικά για την περίσταση- κατά 20 εκατοστά, φτάνοντας σχεδόν τα τρία μέτρα, κάτι που οδήγησε στη συνολική αύξηση του μήκους του αυτοκινήτου στα 4,8 μέτρα.
Η επιμήκυνση του αμαξώματος της DS 7 Crossback έγινε μετά απο αίτημα του Γάλλου Προέδρου προκειμένου να έχει τον απαραίτητο χώρο για να εργάζεται με άνεση όταν μετακινείται. Ζήτησε ακόμη το νέο του όχημα να βρίσκεται στο Champs-Élysées στο Παρίσι προκειμένου να το χρησιμοποιεί στις επίσημες μετακινήσεις του.
Τη θέση της πίσω σειράς καθισμάτων έχουν πάρει δύο ανεξάρτητα καθίσματα, τα οποία έχουν επενδυθεί με υψηλής ποιότητας δέρμα ενώ στη διάθεση του Γάλλου Προέδρου υπάρχουν θύρες USB, επιφάνειες ασύρματης φόρτισης και υποδοχές για έγγραφα. Με τα νέα δεδομένα σε ότι έχει να κάνει με τις διαστάσεις της καμπίνας, ο χώρος για τα πόδια έχει διαμορφωθεί στα 54,5 εκατοστά.
Αναβαθμίσεις έχει δεχθεί και εξωτερικά το αμάξωμα του αυτοκινήτου που είναι φινιρισμένο σε απόχρωση Ink Blue, με τις πλέον εμφανείς να είναι οι μαύρες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών και η κεραία στο πίσω μέρος της οροφής που φροντίζει για την απρόσκοπτη λειτουργία των συστημάτων της Προεδρικής επικοινωνίας.
Μεταξύ των αναβαθμίσεων που φυσικά δεν διακρίνονται, είναι και η θωράκιση του αμαξώματος που εύλογα θεωρείται προαπαιτούμενο για τη συγκεκριμένη έκδοση. Η Προεδρική DS κάτω απο το καπό έχει ενα plug-in υβριδικό σύνολο E-TENSE που αποδίδει 300 ίππους .