Τα τελευταία χρόνια η Renault έχει εκτοξεύσει τις πωλήσεις στην παγκόσμια αγορά, με τα μοντέλα της να απολαμβάνουν την εμπιστοσύνη των πελατών.

Μεγάλο ρόλο σε αυτή την επιτυχία παίζουν οι turbo κινητήρες βενζίνης TCe και πετρελαίου dCi. Η γαλλική φίρμα ήταν από τους πρώτους κατασκευαστές που εφάρμοσαν τη φιλοσοφία του downsizing, τους προηγμένους στροβυλοσυμπιεστές και τα εξελιγμένα συστήματα ανάκτησης ενέργειας, δημιουργώντας κινητήρια σύνολα που ξεχωρίζουν για την απόδοση, την αξιοπιστία, την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Το 2015, η Renault σημείωσε νέο ρεκόρ, παράγοντας περισσότερους από 3,3 εκατομμύρια κινητήρες, αριθμός αυξημένος κατά 22% σε σχέση με το 2014.  Η αξία των μοτέρ αναγνωρίζεται από τους πάντες και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι, χρησιμοποιούνται από τις Mercedes, Nissan, Infinity και Opel στα κορυφαία μοντέλα τους.

Από το σύνολο των κινητήρων που κατασκευάστηκαν, τα 2,8 εκατ. τοποθετήθηκαν σε μοντέλα του Groupe Renault, ενώ οι υπόλοιποι 500.000 σε μοντέλα άλλων κατασκευαστών. Ο μεγαλύτερος όγκος κινητήρων παράχθηκε στη Γαλλία (Seine-Maritime), και στην Ισπανία (Valladolid). Με την επιστροφή της σε επίπεδο πλήρους εμπλοκής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, η εταιρεία βασιζόμενη στο ισχυρό τεχνολογικό υπόβαθρο που έχει δημιουργήσει, προχωρά πιο έντονα στη συνεχή αναβάθμιση των κινητηρίων συνόλων της, τα οποία εφοδιάζουν τα καθημερινά αυτοκίνητα και τις σπορ εκδόσεις με το διακριτικό R.S.

Δείτε εδώ όλα τα μοντέλα Renault, τους κινητήρες και τα χαρακτηριστικά τους


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος