Του Λουκά Παπαλάμπρου
Η Volkswagen αποκάλυψε την ανανεωμένη εκδοχή της τελευταίας γενιάς του Polo, δίνοντας στη δημοσιότητα όλες τις προδιαγραφές του μοντέλου και ανακοινώνοντας τον χρόνο λανσαρίσματος στην αγορά.
Το γερμανικό supermini, ένα παγκόσμιο best seller με περισσότερες από 18 εκατομμύρια πωλήσεις στην ιστορία του, έρχεται καλύτερο από ποτέ και, κυρίως, πιο τεχνολογικά προηγμένο.
Στην ανανεωμένη εκδοχή του, το Polo δείχνει πιο φρέσκο και δυναμικό, χάρη στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τα νέα σχέδια ζαντών, τα στάνταρ φώτα LED εμπρός-πίσω και τις πιο έντονες αποχρώσεις. Βέβαια, αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η φωτιζόμενη λωρίδα κατά μήκος της μάσκας, σε συνδυασμό με τους προαιρετικούς προβολείς IQ.LIGHT LED matrix.
Έχει πουλήσει πάνω από 18 εκατ. αυτοκίνητα.Το μήκος του είναι στα 4.053 χλστ., το πλάτος στα 1.751 χλστ., το ύψος στα 1.446 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.564 χλστ. Θα είναι διαθέσιμο σε 8 χρώματα, τέσσερα εκ των οποίων (Ascot Grey, Smoke Grey, Kings Red και Vibrant Violet) είναι εντελώς νέα, ενώ για κάποια υπάρχει δυνατότητα διχρωμίας με οροφή στο χρώμα Black.
Μία σημαντική διαφορά στο ανανεωμένο Polo είναι η διάρθρωση της γκάμας των εκδόσεων. Οι γνώριμες από παλιότερα Trendline (βασική), Comfortline (μεσαία) και Highline (premium) έχουν αντικατασταθεί από τις Polo, Life, Style, R-Line και, στην κορυφή της γκάμας, την GTI.
Φουλ στις τεχνολογίες
Στο εσωτερικό τη διαφορά κάνουν το Digital Cockpit, το οποίο προσφέρεται στάνταρ, όπως και το ανασχεδιασμένο πολυλειτουργικό τιμόνι, καθώς και το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής.
Ανάλογα την έκδοση, υπάρχει το αντίστοιχο πακέτο εξοπλισμού. Η Volkswagen έχει προικίσει το αυτοκίνητο με κάθε λογής σύστημα και τεχνολογία, από το Climatronic, που ελέγχεται μέσω της οθόνης αφής, έως το πρωτοποριακό για την κατηγορία «IQ.DRIVE Travel Assist».
Αυτό συγκεντρώνει λειτουργίες όπως το «Adaptive Cruise Control» και το «Lane Assist» για τη δημιουργία ενός νέου συστήματος υποβοήθησης που επιτρέπει εν μέρει αυτοματοποιημένη οδήγηση με ταχύτητες έως τα 210 χλμ./ώρα.
Επιπλέον, κάθε Polo είναι εξοπλισμένο με διάφορα συστήματα υποβοήθησης στάνταρ, όπως τα «Autonomous Emergency Braking Front Assist» και «City Emergency Braking System». Μια άλλη σημαντική Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 351 λίτρα.νέα προσθήκη είναι ο κεντρικός αερόσακος. Ανοίγει προς το κέντρο σε περίπτωση ατυχήματος, αποτρέποντας το χτύπημα μεταξύ των κεφαλιών του οδηγού και του συνοδηγού.
Επίσης υπάρχει πλήρης σειρά προαιρετικών δυνατοτήτων για εύκολη εξατομίκευση. Σε αυτά περιλαμβάνονται μια μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή, ζάντες αλουμινίου έως 17 ιντσών, ζεύξη σφαιρών, το ηχοσύστημα BeatsAudio με συνολική έξοδο 300 Watt, το σύστημα κλειδώματος χωρίς κλειδί και το σύστημα εκκίνησης Keyless Access, φωνητικός έλεγχος, σπορ πακέτο (για Style και R-Line) με αμάξωμα χαμηλωμένο κατά 15 mm, ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό (XDS) και επιλογή προφίλ οδήγησης.
Οι κινητήρες
Κάτω από το καπό συναντάμε τέσσερα μοτέρ βενζίνης, έναν κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης/φυσικού αερίου), ενώ αργότερα θα παρουσιαστεί και έκδοση GTI.
Αναλυτικότερα:
1.0 MPI με 80 ίππους και μέγιστη ροπή 93 Nm που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.
1.0 TSI με 95 ίππους. Ο μικρότερος άμεσου ψεκασμού (TSI) αλλά εξαιρετικά αποτελεσματικός. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ή το αυτόματο DSG.
1.0 TSI με 110 ίππων. Είναι το κορυφαίο μηχανικό σύνολο. Έχει μέγιστη ροπή 200 Nm και θα λανσαριστεί σε συνδυασμό με το κιβώτιο DSG7.
1.0 TGI με 90 ίππους και 160 Nm ροπής. Εκκινεί με φυσικό αέριο και συνεχίζει με το ίδιο καύσιμο, αρκεί οι δεξαμενές να είναι γεμάτες. Εάν το CNG εξαντληθεί, το μηχανικό σύνολο αλλάζει αυτόματα σε βενζίνη.
Για όσους ενδιαφέρονται, να σημειώσουμε ότι το σημαντικά αναβαθμισμένο VW Polo θα έρθει στη χώρα μας το τελευταίο τρίμηνο του έτους. Οι τιμές θα ανακοινωθούν λίγο πριν το λανσάρισμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Παγκόσμιο Αυτοκίνητο του 2021 το Volkswagen ID.4
Το νέο VW Tiguan ήρθε στην Ελλάδα και εντυπωσιάζει