Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης
Έχοντας ως βάση τα ιαπωνικά μοντέλα της Nissan η ομάδα της αυτοκινητοβιομηχανίας και οι συνεργάτες της εργάζονται για να προσφέρουν νέα προϊόντα που «επαναπροσδιορίζουν» τα κλασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της φίρμας.Ο στόχος είναι να προσφέρουν τα προϊόντα της Nissan σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, με μια δόση ενθουσιασμού ακόμα και από την άνεση του καθιστικού τους.
Μια καρέκλα που μοιάζει με το πραγματικό κάθισμα ενός Nissan Z; Το πρώτο Iαπωνικό μοντέλο αυτοκινήτου που εμφανίζεται στην γκάμα της LEGO; Ένα πιάτο με σάλτσα σόγιας που φέρει το λογότυπο GT-R;
Ας δούμε ξεχωριστά την κάθε ιδέα που δημιουργείται χάρη στην εξαιρετική δουλειά και την επιμονή των ανθρώπων της Nissan.
Ο Yoshiyuki Kanamori από την ομάδα αδειοδότησης έδωσε τη δική του εξήγηση για την υλοποίηση αυτής της ιδέας: «Αυτά τα ορόσημα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να επανεξετάσουμε τα κλασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά μας. Ταυτόχρονα είναι ένα βασικό μέσο για να αυξήσουμε το ενδιαφέρον για το νέο προϊόν».
Τα πόδια της καρέκλας σχηματίζουν το σχήμα του λογότυπου Z, ενώ το ύφασμα που χρησιμοποιήθηκε για την ταπετσαρία είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιήθηκε στο Z S30, δίνοντάς της αυτή τη γνήσια και μοναδική αίσθηση από το κάθισμα του θρυλικού μοντέλου.
Κάποια από τα μέλη της ομάδας πρότειναν την προσθήκη μιας πλακέτας που απεικονίζει το έμβλημα του Z, για να ενισχυθεί περαιτέρω η αίσθηση της αυθεντικότητας.
Η ομάδα βρίσκεται πάντοτε σε εγρήγορση για σχέδια που ενσωματώνουν την ταυτότητα της μάρκας Nissan. Για να το πετύχει αυτό, βασίζεται στην τεχνογνωσία κάθε μέλους της.
Κάποιοι που εντάσσονται στην ομάδα διαθέτουν ένα υπόβαθρο στην αδειοδότηση, τον προγραμματισμό προϊόντων, την ανάπτυξη ή τη διαχείριση έργων, ενώ άλλοι φέρνουν στο τραπέζι μια εργασιακή γνώση πάνω στα αυτοκίνητα της Nissan και την τεχνολογία προϊόντων.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το πιάτο που “λειτουργεί” με το χρώμα της σάλτσας σόγιας, ενός αγαπημένου καρυκεύματος στην Ιαπωνία.Όταν η σάλτσα χύνεται πάνω από τις σκαλισμένες εσοχές του λογότυπου GT-R, το τμήμα GT παραμένει μαύρο. Εν τω μεταξύ, το τμήμα R γίνεται κόκκινο, αναπαράγοντας με ακρίβεια τον χρωματισμό του λογότυπου.
Ο Yoshiyuki Kanamori δήλωσε για το πιάτο-σόγια:
«Το πιάτο με σάλτσα σόγιας είναι ένα πραγματικά διασκεδαστικό στοιχείο.Αισθανόμαστε ότι πραγματικά μεταφέρει τη χαρά ενός μοντέλου όπως το GT-R».
“Εκτός από τα κλασσικά παιχνίδια, επεκτείνουμε τώρα τις δραστηριότητές μας για να συμπεριλάβουμε παιχνίδια smartphone, που μπορούν επίσης να απολαύσουν οι νεότεροι θαυμαστές της Nissan”, δήλωσε ο Kanamori.
Ένα βασικό στοιχείο για να φέρεις τον ενθουσιασμό ενός εμπορικού σήματος στους ανθρώπους είναι η αυξημένη προσβασιμότητα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ομάδα αδειοδότησης εργάζεται για να επεκτείνει την προβολή της μάρκας μεταξύ εκείνων που έχουν μικρή ή καθόλου εξοικείωση μαζί της.
Ο Kanamori και η υπόλοιπη ομάδα αδειοδότησης δίνουν τη δυνατότητα σε μεγαλύτερο αριθμό ατόμων να γνωρίσουν τον συναρπαστικό κόσμο της Nissan μέσω των δημιουργιών τους.