Το μικρομεσαίο hatchback της κορεατικής φίρμας, έρχεται πιο πλήρες από ποτέ, τόσο από πλευράς εξοπλισμού, όσο και μηχανικών συνόλων.
Η Hyundai αναβάθμισε σε όλα τα σημεία το i30, προσφέροντας στους καταναλωτές μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας. Το αυτοκίνητο είναι ο ορισμός του value for money, περιλαμβάνοντας από το βασικό εξοπλισμό, νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας iView με λειτουργία πλοήγησης και οθόνη αφής 7 ιντσών, έγχρωμη κάμερα οπισθοπορείας, ψηφιακή τηλεόραση, internet browsing, ράδιο CD με MP3, iPod, Aux και USB, DVD-Player, έξι αερόσακους και πολλά ακόμα.
Προαιρετικά, διατίθενται οι προβολείς Bi-Xenon, ζάντες 17 και 18 ιντσών, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (Lane Departure Warning), σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος (Smart Parking Assist System) και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, τα οποία βλέπουμε για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Όλοι οι κινητήρες είναι προδιαγραφών Euro6, με την απόδοση να κυμαίνεται από 90 έως 136 ίππους. Στη βάση της γκάμας είναι ο 1.4 diesel με τους 90 ίππους και ακολουθεί ο 1.6 diesel με 110 και 136 ίππους. Στους βενζίνης, ο 1.4 Gamma των 100 ίππων έχει αντικατασταθεί από ένα προσφάτως ανεπτυγμένο τετρακύλινδρο Kappa σύνολο, χωρητικότητας 1.368 κ.εκ. Με μόλις 87 κιλά βάρος, το μοτέρ εμφανίζει μέση κατανάλωση 5,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές ρύπων στα 129 γρ/χλμ. Οι δύο πετρελαιοκινητήρες 1,6 λίτρου και ο βενζινοκινητήρας 1.6 GDI συνδυάζονται με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων DCT ή με μηχανικό 6 σχέσεων.
Να σημειώσουμε πως, το i30 έχει ιδιαίτερα χαμηλά κόστη συντήρησης και φυσικά, όπως όλα τα μοντέλα της Hyundai καλύπτεται από πενταετή εργοστασιακή εγγύηση.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος