Η νέα γενιά του supermini της ιαπωνικής μάρκας είναι έτοιμη να κάνει το ντεμπούτο της στις ευρωπαϊκές αγορές, με το λανσάρισμα να έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2015.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καινούργιο Mazda2 προσφέρεται με κινητήρες τεχνολογίας SkyΑctiv, προδιαγραφών Euro6. Όλοι έχουν χωρητικότητα 1.500 κ.εκ, με το βασικό μοτέρ βενζίνης να αποδίδει 75 ίππους και να συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Ακολουθεί η έκδοση με τους 90 ίππους, που συνδυάζεται με αυτόματο 6αρι κιβώτιο, έχοντας μέση κατανάλωση 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές ρύπων στα 105 γρ./χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην κορυφή είναι ο 1.5 Skyactiv-G με 115 ίππους, ο οποίος διαθέτει κιβώτιο έξι σχέσεων, επιταχύνει στα 0-100 σε 8.7 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα. Η έκδοση αυτή φέρει σύστημα ανάκτησης ενέργειας i-ELOOP, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να είναι στα 4,9 λίτρα ανά 100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 115 γρ./χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει ο turbodiesel 1.5 Skyactiv-D, απόδοσης 105 ίππων και 200 Nm ροπής. Συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις και έχει κατανάλωση καυσίμου μόλις 3,4 λτ./100 χλμ., ενώ απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας λόγω των χαμηλών εκπομπών ρύπων.  

Να σημειώσουμε ό,τι το Mazda2 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας που περιλαμβάνει στον εξοπλισμό του σύστημα ανίχνευσης οχήματος στην «τυφλή» γωνία (Blind Spot Monitoring) και heads-up display.

Δυστυχώς στην Ελλάδα θα αργήσουμε να το δούμε – όπως και τα υπόλοιπα νέα μοντέλα της γκάμας – λόγω των γνωστών προβλημάτων με την απουσία επίσημου αντιπροσώπου.
     

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης