Αυξημένη απόδοση, καλύτερες επιδόσεις και συνάμα περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου προσφέρει το best seller supermini της Ford, χάρη στη mild hybrid τεχνολογία 48 volt.
Το Fiesta EcoBoost Hybrid τροφοδοτείται από τον τρικύλινδρο 1.000άρη βενζινοκινητήρα και μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα που επιτρέπει την ανάκτηση της ενέργειας κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V.
Προσφέρει μέχρι 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές και περιορίζει την υστέρηση στην απόκριση (turbo lag). Παράλληλα εξασφαλίζει από 5% έως 10% χαμηλότερη κατανάλωση.
Το μοντέλο θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος (125 και 155 ίππους) και αναμένεται να λανσαριστεί στην αγορά μέσα στη χρονιά.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος