Το 2015 αναμένεται να παρουσιαστεί η ανοικτή έκδοση του 208, με το μοντέλο να υιοθετεί τη λύση της υφασμάτινης οροφής και όχι της μεταλλικής αναδιπλούμενης, όπως ο προκάτοχός του.
Η γαλλική εταιρεία επέλεξε αυτή την τύπου οροφή για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι το κόστος και ο δεύτερος το βάρος. Η υφασμάτινη οροφή είναι σαφώς πιο φθηνή στην εξέλιξή της, ζυγίζει λιγότερο και δεν χρειάζεται τόσο χώρο όσο η σκληρή για την αποθήκευσή της.
Το νέο 208 cabrio βασίζεται στο τρίθυρο αμάξωμα, η διάταξη του εσωτερικού είναι 2+2 θέσεων, ενώ διατηρεί μόνο τις εμπρός κολόνες. Σε ότι αφορά τους κινητήρες, λογικά θα εφοδιάζεται με όλη τη γκάμα του μοντέλου, από τον ατμοσφαιρικό 1.2 VTi των 82 ίππων, μέχρι τον 1.6 turbo των 200 ίππων.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος