Στην προσπάθεια αποκατάστασης του ονόματός της έπειτα από την αποκάλυψη του σκανδάλου dieselgate, η VW εφαρμόζει νέες προδιαγραφές στους κινητήρες, καλύπτοντας τα ολοένα και πιο αυστηρά στάνταρ της Ε.Ε.
Η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε πως από τον Ιούνιο του 2017, θα ξεκινήσει η σταδιακή τοποθέτηση του φίλτρου μικροσωματιδίων σε όλους τους βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού. Τα πρώτα μοντέλα που θα φέρουν το συγκεκριμένο εξάρτημα, είναι το VW Tiguan 1.4 TSI και το νέο Audi A5 2.0 TFSI.
Σύμφωνα με τους μηχανικούς, η χρησιμοποίηση του φίλτρου θα μειώσει τις εκπομπές ρύπων και τις βλαβερές ουσίες που παράγονται από τα μοτέρ έως και 90%. Το VW Group υπολογίζει πως έως 2022, περίπου 7 εκατομμύρια αυτοκίνητα θα φέρουν τη νέα, σύγχρονη τεχνολογία επιλεκτικής κατάλυσης καυσαερίων, αντιμετωπίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τις απαιτήσεις για την αποδοτικότητα και τους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος