Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος
Η νέα Porsche 911 GT3 RS ολοκλήρωσε την πίστα των 20,8 χιλιομέτρων του Nürburgring σε 6:49.328 λεπτά, δηλαδή 10,6 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την 911 GT3. Πίσω από το τιμόνι βρισκόταν ο πρεσβευτής της μάρκας, Jörg Bergmeister, ο οποίος συμμετείχε έντονα στην ανάπτυξη της νέας ναυαρχίδας της σειράς 911.
Η νέα 911 GT3 RS έχει σχεδιαστεί χωρίς συμβιβασμούς για μέγιστη απόδοση. Το νόμιμο σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων 525 ίππων εκμεταλλεύεται πλήρως την τεχνολογία και τις ιδέες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Εκτός από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα υψηλών στροφών με το αγωνιστικό DNA και την έξυπνη ελαφριά κατασκευή, η ψύξη και η αεροδυναμική ιδέα είναι ιδιαίτερα που αποδεικνύει την άμεση συγγένειά του με τα αδέρφια του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Στα 285 km/h, η 911 GT3 RS επιτυγχάνει συνολική κάθετη δύναμη 860 κιλών τρεις φορές μεγαλύτερη από μια 911 GT3.
Ο Andreas Preuninger, Director GT cars, δήλωσε:
«Σήμερα η 911 GT3 RS παρέδωσε αυτό που είχε ήδη υποσχεθεί με την πρώτη ματιά απόλυτη τελειότητα στην πίστα. Λαμβάνοντας υπόψη τις κάθε άλλο παρά ιδανικές συνθήκες, με ισχυρό αντίθετο άνεμο στη μεγάλη ευθεία του Döttinger Höhe και χαμηλές θερμοκρασίες ασφάλτου, είμαστε ικανοποιημένοι με αυτόν τον χρόνο. Η 911 GT3 RS θέτει νέα πρότυπα για την αεροδυναμική και το πλαίσιο. Ποτέ άλλοτε ένα αυτοκίνητο δρόμου δεν ενσάρκωσε τόσο πολύ τον μηχανοκίνητο αθλητισμό».
Η 911 GT3 RS με το πακέτο Weissach εξοπλίστηκε με τα προαιρετικά διαθέσιμα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R, διαστάσεων 275/35 R 20 μπροστά και 335/30 R21 πίσω.
Ο Bergmeister, δήλωσε:
«Χάσαμε λίγο κάθετη δύναμη λόγω του δυνατού ανέμου, αλλά είμαι ακόμα πολύ ευχαριστημένος με τον γύρο που καταφέραμε. Στα γρήγορα τμήματα ειδικότερα, η 911 GT3 RS είναι σε ένα δικό της πρωτάθλημα. Εδώ είναι σε ένα επίπεδο που συνήθως προορίζεται για αγωνιστικά αυτοκίνητα κορυφαίας κατηγορίας. Το αυτοκίνητο θέτει επίσης νέα πρότυπα στο φρενάρισμα. Οι γρήγοροι γύροι στο Nordschleife είναι απλά τόσο διασκεδαστικοί σε αυτό το αυτοκίνητο.»
Ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος της σειράς μοντέλων 911 και 718, δήλωσε:
«Είμαι απίστευτα περήφανος για όσα έχει πετύχει ολόκληρη η ομάδα κατά την ανάπτυξη και τη δοκιμή της νέας 911 GT3 RS. Ο Jörg Bergmeister συγκέντρωσε τα πάντα και απελευθέρωσε όλες τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Η 911 μπορεί ακόμα να μας εκπλήξει και αποδεικνύει ότι η φιλοσοφία του πίσω κινητήρα εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά κατάλληλη για σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.