Μέχρι στιγμής, οι ανθρακονημάτινες ζάντες βρίσκονται στον εξοπλισμό ελάχιστων hypercars στον κόσμο, όπως του εντυπωσιακού και πανάκριβου Koenigsegg One:1.

Στο μέλλον όμως θα τις δούμε και στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, καθώς όπως ανακοίνωσαν οι εταιρείες ThyssenKrupp Carbon Components και Maxion Wheels, συνεργάστηκαν μεταξύ τους, εξελίσσοντας πρωτότυπες ζάντες για το VW Group.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα, το προϊόν βρίσκεται ήδη στο στάδιο των πρώτων δοκιμών και τα επόμενα χρόνια θα είναι διαθέσιμο στα πιο εμπορικά και φθηνά μοντέλα. Οι ζάντες από carbon είναι κατά 40% πιο ελαφριές από τις συμβατικές αλουμινένιες, έχοντας μεγαλύτερη αντοχή και αξιοπιστία. Το πότε θα περάσουν στην παραγωγή δεν τον γνωρίζουμε, αλλά είναι βέβαιο πως θα προσφέρονται ως έξτρα στα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης