Πανίσχυρο αναμένεται το RS της νέας γενιάς Focus, με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για απόδοση 350 ίππων! Το «καυτό» hatchback θα φέρει επίσης και καινούριο διαφορικό, βελτιώνοντας σημαντικά την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Κάτω από το καπό θα φέρει πιθανότατα ένα Ecoboost κινητήρα 2,0 ή 2,3 λίτρων, με το νέο εμπρός διαφορικό να έχει εξελιχθεί από την αγγλική εταιρεία GKN, από την οποία έχει προμηθευτεί τα διαφορικά και η BMW για τα μοντέλα της σειράς «Μ».
Το νέο RS αναμένεται να παρουσιαστεί το 2013 σε αποκλειστικά πεντάθυρο αμάξωμα και θα κυκλοφορήσει αρχικά στις ΗΠΑ και έπειτα στην Ευρώπη.